Gå til innhold

Liker bedre å sove noen steder enn andre..


!Mia!

Anbefalte innlegg

Merkelig unge dette her.

Poden kan sove som bare det alene i Leandervuggen. Det er ingen problem. Men kom igjen når han skal legges i sengen! Da er det knirking og grining.. og vil bare ha pupp hele tiden.. Så er han kjempe fornøyd når han kan få sove sammen med meg.. så sambo må på gjesterommet.

 

Har fått han til å sove noen netter / økter i sengen men jeg er så trøtt at jeg gir litt opp og lar han ligge med meg.

 

Flere som har det slik?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

akkuratt slik vi har det oxo.. jonathan ligger imellom meg og sambo om natta.. han sover som bare det om dagen i reise sengen, men når kvelden kommer og han skal ligge isengen på soverommet så griner han masse får ikke sove jeg da,, så jeg oxo gir opp.. hmmm vurderer og ta reise senga ned og se om han vil sove da,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det for en merkelig ting. Har de innebygget rader.. nå skal mor og far sove.. ikke pokker om jeg skal la dem være i fred..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp innebyggd radar for når mamma skal sove og spise så skal de ikke sove selv.. hehe... blir helt fortvilet noen ganger hehe..em nså fort han kommer over i vår sen og får ligge mellom oss så sovner han som en stein hehe lille luringen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det igjen... poden min sovner også som en stein.. har prøvd å varme opp sengen med varmeflasker.. men han er jo ikke dum heller.. hehe.. kun kroppskontakt som duger ser det ut som..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her.. jeg har til og med ligget og ammet han med hans dyne over meg for at det skal lukte mamma.. men neida... kun vår seng som er god og sove i.. oxo han som fikk en så fin seng av foreldrene mine hehe... behøver ikke kropskontakt , er bare det at han skal ligge i nærheten av meg og sambo hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun her sover som en stein på sofaen og i vogna, på natten har vi derimpt få alternativer. Senga er ikke populær. På seks uker har hun kanskje sovet 4 netter i senga si. Ved siden av meg i voksensenga sover hun gondt innimellom, men favoritten er på brystet mitt mens jeg delvis sitter og sover i senga:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...