Gå til innhold

Kan jordmor ta feil av kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei det tror ikke jeg heller, vi så tydelig at det var en tissestass og pung på UL-en, mener til og med at vi så det underifra når jordmor vinklet det den veien, men i hvertfall i profil, det kan jo ikke være annet enn gutt, en jente har nå da vitterlig ikke en pung og lang tiss ;-) Greit nok med hoven klitoris ol, men jeg nekter å tro at det kan være SÅ hovendt og i tilegg "mykt" + ha pung under seg, hehe... Nei, jeg stoler på UL selv om dette svangerskapet er veldig anderledes enn de to andre. Forsåvist var de to første ulike også og de to jeg har er da vitterlig gutter begge to!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars dere som lever i håpet om at gutt kan være jente?? Hallo, nå snakker de vel ikke om i de tilfellene der man har sett at det er en pung og tiss!! Man snakker vel i de tilfellene der jordmor sier at hun trooor det er en gutt, men jammen ikke sikker. Ser jordmor det å sier, det er en gutt, så er man vel ikke usikker.. Les litt lenger opp, jeg vet om 2 tilfeller der det har skjedd!!! Jordmor har sagt, tror nok dette er en liten gutt på ultralyd, men ut har det kommet ei jente. Så det kan skje faktisk, men i ditt tilfelle der du har sett både guttetiss og pung, så kan du ikke være i tvil! Vi snakker om i tilfeller det ungen ikke er så veldig glad i å vise seg frem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...