**Min nydelige Milla** Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Ligger med feber og er helt tett i hodet.. Nesesprayen står rett foran meg, men lurer på om jeg har lest et sted at gravide ikke skal ta det.. Har heller ikke tilgang til saltvannsspray. Hva mener dere? Kan jeg ta litt??
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Ja du kan ta litt. Spørs litt på hvilke merke du har. Men otrivin kan du ta. Står på pakningsvedlegget at det skal tas med forsiktighet. Tok litt i en par dager jeg. God bedring
**Min nydelige Milla** Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 Den heter faktisk Zymelin og står at det er for barn 1-10 år. Hehe. Men da tar jeg litt da. Takk for positivt svar. Bihulene blir jo tette med en gang, om jeg ikke tar noe.
**My little Miss drama and I** Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Ikke farlig i det hele tatt.. Jeg ble plaget med tett nese når jeg ble gravid, får ikke sove uten nesespray.. Brukte Zymelin ,men er nå gått over til barnespray zymelin. må nokk desverre ta det hver kveld ellers får jeg ikke puste... legen sa det var ingen fare;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå