Gå til innhold

da er jeg hjemme fra sykehuset.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skrev tidligere et innlegg idag der det sto at jeg nesten ikke kjente noe liv i det hele tatt siden igår kveld.

dro opp på føden til en måling av hjertelyd og rie bevegelser, hjertet slo på den lille jenta litt for fort noen ganger sa jordmor da lå hjerteslagene på ca 175 men gikk etterhvert ned til 145 og da ble jordmoren rolig, var fremdeles lite liv så jeg ble sendt til ultralyd dette likte nok ikke vesla i magen og begynnte og sparke skikkelig!! og etter det har det godt i et nå er det tilbake til det vanlige at hun nesten sparker meg ut av stolen..

fikk vite at hodet har festet seg, så det var jo litt gøy noen som vet hvor lang tid det tar fra hodet er festet til fødselen starter? er andregangs men husker ikke fra forrige gang..

hadde også +3 i blod i urinen noe de ikke kunne forklare noe spesielt ,men hovedsaken er at alt er bra med hun lille..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste innlegget ditt! Kjekt å høre at det går bra, ikke kjekt å uroe seg. Kjenner selv at det skal lite til før jeg blir en smule urolig men det er vel normalt tenker jeg :) Når det gjelder de andre spørsmål kan jeg ikke svare på det, er førstegangs.

Lykke til videre.

Skrevet

At hodet er festet sier ikke noe om når du kommer til å føde. Ellers var det jo en hyggelig nyhet at alt er bra med den lille:)

Skrevet

Alle mine har festet hodet i uke 32. Har ikke født før i uke 40 og uke 38...

Men godt og høre at at er bra da!

Skrevet

Så bra at alt er i orden da :) Morsomt at hodet har festet seg ja, har hørt at det ofte ikke skjer hos 2.gangsfødende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...