Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Jeg hadde mensen,og den varte bare i ca to dager,og jeg blødde ikke så mye som jeg pleier.Og jeg har hatt mensen i 5-6 mnd nå.Og en uke etter at den var ferdig,kom det en slimklump og litt gammelt blod som var helt brunt...What is that??
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Husker venninna mi fikk en sånn klump når vi gikk på ungdomsskolen... hun hadde hatt type et par mnd, og de hadde hatt ubeskyttet sex noen ganger. så vi kom frem til at det måtte ha vært en spontanabort, uten at vi snakket med noen andre om det.... ikke meningen å skremme deg eller noe, men når jeg leste det du skrev kom jeg til å tenke på det.... men kanskje det bare er mensen din som har blitt stoppet av feks en liten slimklump, samlet seg opp og plutselig løsnet og kommet ut etter noen dager...? :-) Hvis du er bekymret er det bare å ringe legen!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Rester av slimhinnen i livmoren....det som skal bort når du har mensen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå