Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ferdig stikkede babyklær på nettet ? Setter stor pris på svar, da jeg ikke er noen strikker selv og heller ikke noen av mine nærmeste.
Oi ..! Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Hei, det kommer litt an på hva du er ute etter å kjøpe... De har noe på www.barnashage.no Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Vi får ei jente, så tenkte vel i utgangspunktet på noe søtt og rosa !!
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 har funnet en del sider når jeg har søkt på "baby strikk" og sånt for å finne mønster, men kommer ikke på noen sider nå. Ellers har mange strikkebutikker en sånn vi-strikker-for-deg tjeneste. Har også funnet ting på qxl.no innimellom eller finn.no...eller ta kontakt med husfliden, de har ofte nr til folk som elsker å strikke og som strikker for folk
høygravid Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 cubus har litt, og nå er det salg også :-)
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Har funnet denne hjemmesiden for en dame som strikker bl.a. babytøy på bestilling: http://pic5.piczo.com/annhelens/?g=2067912&cr=5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå