Miraculix Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Til informasjon til dere som kjenner meg :-) Kanskje ikke såå mange på denne siden, men...! Da har jeg sagt ifra!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Hehe.. kult og notert... Må ikke bli sur hvis jeg glemmer det...=o)
Miraculix Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 Neida:-) Hvordan går det med deg, berta?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Kult nick! Tror jeg skal klare å huske det;)
AwholeNewWorld Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Jeg skal og prøve å huske det :=) Det kommer nok etterhvert!
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Heihei... Joa, måtte bort litt fra nettet i går..=o) Men har det fint nå...Sambo bruker ringen litt om gangen, så det går fremover...=o) Så nå sitter jeg har da å skriver jobbsøknader... Ikke lett...Men det må gjøres... Klem
Miraculix Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2007 Det er jo kjempe bra ;-) Skal se at alt løser seg til slutt..! Jeg har også begynt å sende ut jobbsøknader nå, har såå lyst til å bytte jobb, har vært der jeg er nå i tre år, og kunne gått tenkt meg noe litt mer utfordrende. Prob. er jo at jeg skal begynne på skole etterhvert, og skal kanskje ta en liiten operasjon i foten før det igjen, og da blir det jo verre å jobbe. Ikke med skole altså, men med gips. Skal ta røntgen på tirsdag, kanskje jeg er heldig å slipper :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå