Gå til innhold

huff..min mamma sier at jeg er tjukk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ganske ofte kommenterer hun at jeg har veldig stor mage.. før jeg ble gravid kommenterte hun både meg og sambo at vi måtte slutte å spise så mye..

har sagt ifra flere ganger at jeg ikke vil høre noe slikt og heller ikke om min samboer..blir så lei!!

i går sa hun at når jeg har såå stor mage nå (er i uke 22) så kommer jeg til å slite veldig etterhvert som jeg blir enda større..

sliter med bekkenløsning så får ikke bevegd meg så mye som vanlig..

huff..føler meg skikkelig miserabel og har lite lyst å besøke henne noe mere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mødre huff... De vil nå egentlig bare vårs beste, og skjønner ikke bestandig at vi er voksne og det er meningen vi skal passe på oss selv nå.

Min mor pleide å komme med alskens slankeprodukter til meg hun lurte på om jeg ville prøve (før jeg ble gravid selvsagt). Hun skulle betale. Så jeg prøvde litt forskjellige "mirakelkurer" hun hadde tro på. Uten resultat. Til slutt sa jeg at jeg trodde ikke mer på slike ting og at det var bare å kaste penger ut av vinduet. Videre sa jeg at jeg skulle slanke meg på en mer naturlig måte, men å endre kosthold å øke aktivitetsnivået. Siden har hun heldigvis ikke nevnt flere kurer :-)

Skrevet

slemt sagt syns i..heller støtte datteren sin enn å kritisere,har litt mage,kan se litt på bildene mine her,var litt deppa pga det i jula,men mama støtta meg istedet for å kritisere..hjelper ingen det...

Skrevet

Uff! Hva hvis du sier det nok en gang og understreker at du ikke vil komme på besøk hvis hun skal være så nedlatende! Jeg har en mor som ALLTID har sammenlignet meg med modeller (hun var modell som ung selv), jeg har alltid hatt dårlig selvtillitt pga dette. Først for noen år siden fortalte jeg henne hvordan jeg følte det og at hun måtte slutte. Hun har også alltid kommentert kjærester og venner jeg har hatt med meg hjem, men nå ser det ut som at alle mine: "VÆR SÅ SNILL Å SLUTT!" har gått inn i hodet på henne!

Hun mener det nok ikke vondt, men det er greit å få sagt ifra. Vonde følelser er aldri noe godt!

Skrevet

hun har sagt slikt så lenge jeg kan huske..var spesielt pågående da jeg var rundt 13/14..pga at valpefettet ikke hadde forsvunnet...

hver gang hun kommer med en ekkel kommentar,så svarer jeg like ekkelt tilbake..

lot vær å ha noe kontakt med henne i over 1 år,men det hjalp ikke!

huff...min baby skal aldri oppleve noe slikt!

Skrevet

Forsøk å fortell henne at du blir såret istedet for å gi henne en ekkel kommentar tilbake... Kanskje hun tar det mer innover seg da...

Skrevet

Hun har nok ikke lært! Har du noen ganger begynt å gråte når hun har sagt slik til deg? Noen tenker kanskje at man ikke bryr seg siden man tar igjen med samme mynt. Du har ikke en forståelsesfull søster eller far som kan hjelpe deg til å få det igjennom til henne?

Det positive er at dine barn ikke vil få oppleve det samme som deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...