Gå til innhold

dere som fikk epidural


løv@

Anbefalte innlegg

Flere som fortsatt har vondt der de stakk? Det føles som en kniv i ryggen hvis jeg krummer den... Håper det snart går bort, er 4 uker siden jeg fødte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har ikke hatt noen plager med det.

 

Derimot var venstre arm og spesielt hånden helt vissen og med redusert følelse i ca 3 uker etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg merker ikke noe til det.... men hvordan funket den på deg?? jeg kjente ikke noe ikke at de kjente etter åpning el noe.... oxo skrudde de den ikke av når jeg hadde pressveer.. de stite bare ned styrken, så kjente så vidt pressveene:) deilig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke kjent noe der.... Syns du skal få sjekka det. Har aldri hørt om at det skal gjøre vondt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 ganger prøvde de å sette epidural på meg... mens jeg hadde veer hvert 2 og 3 minutt.... Funket ikke på meg. Merker ingenting i ryggen heldigvis.. Men har et fint bilde av ryggen min med alle merkene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de stakk en del ganger på meg oxo før de fikk det til... huff.. glad den fungerte jeg hehe... var helt lammet i hele høyre side hehe følte meg rar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kjent noe til stikket siden de tok det ut. Takk og lov. Det forsvinner sikkert etterhvert, hvis ikke ville jeg nevnt det på 6-ukerskontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ikke helt bra ut... Jeg hadde KS med epidural, og kjenner ingenting. Gjorde ikke det like etterpå engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har litt vondt noen ganger der hvor epiduralen ble satt... Har ingen merker eller noe, men noen ganger er det ømt der...

Har også lurt på hva dette er.. er også fire uker siden jeg fødte...

Skal spørre når jeg skal på seks ukers kontrollen hos legen min, om problemet vedvarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente det ca ei uka etter at æ hadde fådd ho...Men ikkje nu lenger...Syns du skal høre me legen din om det! Skal jo ikkje gjøre ondt enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde epidural, men kjenner ikke noe etter stikket.. Men husker jeg kjente det etter førstemann! - men husker ikke hvor lenge jeg hadde det. Det var til og med ømt å lene seg inntil noe, f.eks en stolrygg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk epidural, kjenner hvor de satt den, men ikke vondt. Stemoren min, hun kan kjenne det å være øm enda, å det er over 2 år siden hun fødte.. er nok litt individuelt det der, men man kan kjenne det lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt ømt å ta hardt nedover ryggen, men kjenner ingenting ellers. 6 uker siden fødsel. hør med legen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hadde ikke ep men spinal og den kjente jeg noen uker etterpå som en øm stikkende smerte.dem gøra no voldsomt når dem satt den så jeg hadde ikke følelse i rumpa på tre uker. skikkelig udregelig og ha lam rumpe:) nå kjenner jeg bare litt ømhet når jeg bøyer meg,men, det blir stadig bedre fødte 11,12.

 

lykke til og god bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...