Gå til innhold

ang termin...


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville stolt på legen. De regner ut terminen fra siste mens første dag, og så plusser de på to dager. Og ved hjelp av hjulet ser de terminen:) Men terminen vil ofte forandres etter UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg stole mest på legen å min sin :) på nettet så for du så mange forskjellige datoer at du ikke vet hva du skal stole på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er greit, men da er jeg plutselig i uke 6+0 og ikke 5+0 som jeg regner, så da er jeg 6 uker på vei og dermed blir jo tanken på å komme over 12 uker kortere....riktig tenkt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler mest på babyverden sin kalkulator. Når jeg var hos legen regnet han utfra 1.dag i siste mens, enda jeg sa at jeg visste eggløsningstidspunktet. Da var jeg plutselig en uke lenger på vei da! Men så var jeg på tidlig ul uka etter, og da satte gynekologen termin tilbake 1 uke. (Denne ble lik som på babyverden.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har 28 dagers syklus vil vel de forskjellige kalkulatorene og legen komme frem til ca samme termindato.

Det gjelder ihvertfall for meg.

Hvis du har lengre/kortere syklus ville jeg stolt på en kalkulator som tar hensyn til det, f.eks babyverden sin.

Uansett vil du jo få en mer eksakt og sikker termin ved ordinær ul rundt uke 18.

 

Det snør, det snør, tidelibom =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...