Benni-min Skrevet 18. januar 2007 #1 Del Skrevet 18. januar 2007 Hørte ei dame jeg kjenner si til meg at sønnen vår har rett på å bli prioritert bhg plass siden han får fysioterapi en gang pr uke. Er det riktig? Har søkt fra høsten av og da blir sønnen vår 1år. Det er jo ikke sikkert han trenger fysioterapi da. Men skulle jeg levert inn lege-erklæring slik at jeg er sikker på han får bhg-plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 18. januar 2007 #2 Del Skrevet 18. januar 2007 det er godt mulig det. her er forskriftene og ser ut som det evt er prioritet 10 som gjelder på side 4... Men vil foreslå at du ringer opptakskontoret. http://www.oslo.kommune.no/skjema/Barnehager-forskrifter.pdf Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 18. januar 2007 #3 Del Skrevet 18. januar 2007 bare for å presisere... denne er for oslo, men tror det gjelder det samme utenfor oslo for kommunale barnehager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 18. januar 2007 Takk for svar. Jeg leste gjennom det. Gjelder sikkert hele landet. Skal ringe å høre med legen hans i morgen, for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå