Gå til innhold

Smerter i magen/nyrer

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Netopp funnet ut at jeg er gravid. har en del smerer i magen ( sikkert fordi jeg er oppblåst) men også bak på ryggen i nyreområdet. kommer og går. Noen som har opplevd det samme ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du burde sjekke deg for urinveisinfeksjon. Det er veldig vanskelig å oppdage selv når du er gravid. Og det e veldig normalt å få når du er gravid, når som helst i graviditeten.

Gratulerer med graviditeten ! :)

Skrevet

visst du er øm over nyrene når du banker lett på dem, kan det være nyrebekkeninfeksjon!!! kom deg til legen med det samme!!!!

Skrevet

er det ikke vanlig å ha litt smerter i begynnelsen da? Har selv akkurat funnet ut aat jeg er gravid og har merket en del smerter. Kan aldri tenke meg det er infeksjon...

Skrevet

nei jeg er enig med deg jeg. tok en stix test på jobben og der var det ikke utslag på noen ting så jeg regner med at det bare er normale forandringer som skjer med kroppen :-)

Skrevet

Jeg har vært på legevakten med samme smerter som deg i dag. Har harr veldig vondt rundt nyrene, såpass ille at jeg har kun ligget å uffet meg i hele natt.

Legen mente det er muskulært. Heldigvis ;) Fikk noen pinex forte å sove på..Så i natt SKAL jeg sove *hurra!*

Er det nyrene, så får man ofte svettetokter/frysetokter, feber, blod i urin osv.

Håper det bedrer seg snart for deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...