Gå til innhold

flere utålmodige med kort tid igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på veggene! Seriøøst.. Kommer meg nesten ikke opp av senga om natta når jeg må på do..Og når jeg skal sove igjen er jeg sulten,så må stå opp å spise noe..Føler at "alle" her inne med kjente nick har født..sukkArgh..Litt sytete idag hehe :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener. Er fire dager på overtid. Var på kontroll i dag. Hun skulle kjenne på livmorhalsen, men den var så langt opp at det gjorde noe sykt vondt når hun prøvde å kjenne på den. Akkurat da tenkte jeg, " det her vil jeg ikke". Det var litt skremmende at jeg tenkte det, så nå har jeg begynt å grue meg litt. Men man glemmer fort, for nå er jeg klar igjen..hehe

Skrevet

Kjenner meg igjen ja!

Har 11 dager igjen og leter etter tegn hele tiden. Jeg trodde at jeg skulle føde for en uke siden - hadde rier og mensmurringer i flere dager, men det hele dabbet av. Æsj!!!!!

Håper bare at jeg slipper å gå på overtid :S

Skrevet

Kjenner meg så igjen!!!!

Jeg mener slimproppen gikk for to uker siden, siden da har jeg hatt murringer og maserier. 3 netter har gått bort til vondter i mage og rygg... :(

Og med 2 viltre gutter rundt meg er ikke dette no særlig...

Har 12 dager til UL-termin og 4 til mens-termin... Så jeg håper jo at no skal skje snart...

Denne er en skikkelig luring, men guttene så har det blitt fødsel med en gang jeg har kjent bitte litt.... Så dette med maserier og vonde kynnere er uvant for meg. Dermed blir jeg mer utolmodig... :(

Skrevet

Meg!!!!!!!!!! Jeg har egentlig termin den 1. februar, men blir satt i gang i morgen! Gleeeeeeeeeeeeeder meg!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei, har termin samme dag som deg, og jeg sitter her fremdeles....sprekkferdig! Alt er tongt....men ingen tegn til fødsel. Han trives godt i mammas mage. Skal nok se at jeg må gå overtid i tillegg!!!!

Føler også at alle får før tiden jeg. Ialleflall når du leser inne på januarklubben!!!! Jaja, alle kan jo ikke være like;);)

Sender litt *fødestøv* til dere andre "ventere"

Skrevet

jeg og venter... :( kjempe utolmodig... nå sitter jeg med vonde kynnere, men vet at det snart gåt over igjenn.. :( i morgen skal jeg på sykehuset for å sjekke om hun har snudd seg! og jeg er i uke 39!! hjelp... vill ikke føde sete! jaja.. vi får bare ta dagene som de kommer å smøre oss med tolmodighet.. :)

Skrevet

Jeg er så lei, så lei... har svangerskapskløe og det er ille...!!! Jeg har keisersnitt på onsdag til uken, så jeg må bare holde ut litt til, men det er ikke gøy!! Stor og tung, to aktive på 5 og 3, en mann som reiser en god del, nei nå må jeg bare klage litt. Kanskje det hjelper...

Skrevet

Åh vil spy e så jæv.. lei.

Opp tusen gang om natta, og det e helt for jæv.., for bekkene e så sinnsykt ondt.. Å når man da ska i seng igjen så e det umulig å finne ei go stilling.

Når æ endelig sovne så våkne æ x ant gang me kynnera/maserie/modningsrie.. vet da søren ka det... men det e skikkeli ubehagelig, i tillegg tell at æ får såå ondt nederst i magen!

I natt va spes fæl, endte me at æ lå å pusta å pæsa..mens æ lå å bekymra mæ over at bagen ikke va ferdi pakka...hvis nåkka sku skje.

Men neida.. Etter 5 sånne oppvåkninge, så stoppa det helt opp!

Da rakk æ å få 1 times lett søvn, før æ våkna igjen, å va så sulten at æ holdt å dø...

Æ kan ikke kle på mæ sko aleina lenger, æ e nesten grodd fast i sofa, for hver gang æ røre mæ så blir magen steinhard, og ond.

Vil bare ha babyen ut no.. Å enda e det 19 daga igjen! 19 daga. Det virke som ei evighet jo...

Syte syte sye...:))

Skrevet

Uff,ja det er synd i oss damer. Og jeg har ikke termin før 18 mars!!! herre min hatt.

Jeg fortalte plagene min til legen min og fikk beskjed om å huske på de i gamle dager som hadde gjerne ti barn og i tillegg måtte ut å melke kyrne i fjøset. Festlig eller?

Skrevet

utolmodige høggravide kvinner er ganske sjarmerende:) blir jo neste livsfarlige jo :)

Skrevet

Signerer på denne... Er nå en dag over termin og er rimelig lei.... Forrige svangerskap synes jeg denne delen var så koselig men nå er jeg lei.... Sikkert fordi jeg er mer sliten, har jo en på 18 mnd og ta meg av... men men... babyen kommer vel snart...

Skrevet

Slenger meg også på her!!!! Har også ei lita "turbo-jenny" på 16 mnd, som jeg prøver å ta meg av... phu..

Skrevet

Klar som bare det, men jeg gikk 11 dager over termin sist, så det blir jo en positiv overraskelse om det skulle skje noe de nærmeste dagene. Har hatt et ganske fint svangerskap, så jeg skal nok ikke klage... Er bare litt utålmodig på å få hilse på lillebror. Uansett ikke lenge igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...