Moongchacha Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Heihei. Jeg er gravid i 8. uke. Var på min første kontroll i forrige uke. Hadde da søkt om en ny fastlege siden min gamle har sluttet. Til min skrekk å gru så likte jeg ham ikke i det hele tatt. Han virket ikke interresert da jeg spurte om råd og kom med spm. Han så aldri på meg da jeg pratet med ham og det virket som han ville bli ferdig med timen min så fort som mulig. Dette var ikke det jeg hadde ventet meg...så nå lurer jeg på om jeg skal bytte fastlege. Hun jeg gjerne vil bytte til holder til litt lenger unna...noe som er litt kjipt, men jeg har ei gravid vennine som anbefaler henne sterkt.Men det er vel bedre å bytte så tidlig så mulig enn midt i det hele eller hva? Jeg har fått ny time hos den fastlegen jeg bruker nå. Skal jeg avbestille denne timen eller gå på den før jeg bytter? Når oppsøkte dere jordmor? Ble dere anbefalt en av lege? Jeg skal utenlands nå 7. feb og blir borte i 5 uker. Bør jeg oppsøke jordmor før jeg reiser?
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Bytt fastlege om du ikke liker vedkommende, du kan bytte 2 ganger pr kalender år + når legen slutter.
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 jeg anbefaller å bytte er ikke hyggelig å snakke om personlige ting med folk man ikke liker... jeg lurer også på dette med jordmor?
bellamamma Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 bytt - bytt- bytt! Det er ikke noe a lure pa! Og nar det gjelder jordmor - ring og sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå