Mammen_te_Hallvard Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 i dag har d ikkje komt nok ut av han...han er sikkelig grinete og utilpass. veit igrunnen ikkje kva ej skal gjer...han vil ha pupp heile tida...m prøvar og drøye d slik at d ikkje går meir en 1,5time mellom. han fiss noko saligt d e berre so d putrar og smeller...m ingen bæsj kjem. he berre sove 3 tima i heile dag...sto opp kl 8.....no he gluggane endeli lukka sj...ser han e trøtte men kroppen knytte seg... jaja..ekje lett å vere førstegansgsmamma å lure på alt her i verden.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Omtrent til hvert stell, pluss litt til noen ganger ca 8-10 bæsjebl. Har veldig lite rene bæsje bleier. mengden bæsj varierer da
mayreen85 Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Min har ladninger flere ganger i døgnet. Men visstnok skal alt mellom det, og hvert 10. døgn være normalt. Min fikk forresten brokk i klem, og da fikk den ingenting igjennom før den hadde blitt operert, men hvis det er stopp i tarmen begynner de å kaste opp. Husk at det tar tre mnd før tarmsystemet er ordentlig igang og stabilisert. Dette betyr mer eller mindre ubehag for de fleste babyer, uten at det nødvendigvis er farlig. Litt hjelp kan de få til å få luft og annet ut av babymassasje eller Minifom, dråper fra apoteket.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Hei! Min har avføring ca hver tredje dag, han er litt eldre enn din, født 22/10. Jeg anbefaler deg å kjøpe maltekstrakt og gi han en teskje. Det funker, jeg gir regelmessig og før det hadde han bare avføring en gang i uka. Er mer fornøyd nå!! Du får kjøpt det på vanlig matbutikk og det koster ca 30 kr. Du kan også gi det i litt kokt vann, eller i melka. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå