Gøril og Jesper :) Skrevet 18. januar 2007 #1 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei. Hvordan går det med deg? Jeg har tenkt så masse på deg, huff.. Synes så synd på deg vennen, dette skulle ikke skje.. Vet liksom ikke hva jeg skal skrive. Huff... Ser også at du tenker på mange ting nå, og jeg kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men jeg kan fortelle deg hva jeg ville ha gjort? Jeg tenker at om du tar frys, så trenger du kanskje ikke så mange hormoner, selv hater jeg hormoner over alt på jord.. Og det tar ikke så lang tid.. Jeg har god tro på fryseforsøk jeg. Også kan du få sette inn 2 egg også om du vil, det får du jo ikke på st.olav har jeg lest... Medicus er jo uansett i trondheim. Tror jeg ville ha valgt trondheim uansett i første omgang, så slipper du å reise så langt, og betale så mye... Penger betyr jo litt i den store sammenhengen.. Jeg har i allefall stor tro at du vil klare det på fryseforsøk. Og jeg har bare fine ting og si om Medicus. Jeg kan ikke si noe om st.olav, siden jeg ikke har vært der selv.. Håper noen andre gir deg bedre råd enn meg, vet ikke helt hva jeg driver med her... Jeg håper sånn at det blir deres tur nå, og at dere lykkes, og at spiren holder seg på plass lenge lenge lenge. Tenker masse på deg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7843093-linda-med-null-i-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #2 Del Skrevet 18. januar 2007 Takk for det, Gøril! ) Det var innmari leit det som skjedde, men jeg må bare opp og frem igjen! Kjenne at det er ingen løsning i å sitte være lei seg, jeg må bare ha trua! Klart, jeg er jo lei meg. Men jeg prøver tenke som så, at det gikk, og det kan gå igjen! Jeg ble jo gravid. Jeg tror at i 1.omgang, så drar vi enten til Medicus eller St. olavs. jeg er lit redd for å reise helt til Danmark, og at eggene ikke overlever opptininga. Jeg har jo bare 3 der, jeg donerte jo bort 3. Er kjempeglad for at det går så godt med dere andre som lyktes samtidig med meg! Jeg er inne innimellom og smugleser på dere, men deltar ikke lengre da, som du sikkert skjønner. Ha det godt, vi prates da sikkert igjen! Masse klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7843093-linda-med-null-i-magen/#findComment-7843372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå