Gå til innhold

Er det mulig å bli så stor allerede ??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 17+6, og det ser ut som jeg er heller 24-25 uker på vei!!

Navlen stikker ut, ribbeina verker allerede og alle ser på magen, noen gratulerer meg...skulle ikke trodd det er mulig allerede nå...

Hører om de som nesten ikke har fått magen enda de er 19 og vel så det...

Vet med nummer 2 blir man fortere stor, men det er nesten flaut og så hvor langt jg er på vei med tanke på hvor godt det viser...

Andre i min situasjon eller er det kun meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, da er/var vi i samme situasjon... Magen min spratt ut rundt uke 12, og alle så det rundt uke 15. Tydelig gravidmage. Er 21+1 idag, men alle sier jeg mye lenger på vei ut... Litt koselig også da. Spesielt i begynnelsen at det syntes at vi er gravide, fremfor å bare se litt lubben ut. Følte meg forresten veldig alene med så stor mage på UL 18+3. Alle de andre som var der, var nesten helt flate.... Dette er forresten min første, men hørte at høyden også har endel å si. Er bare 163 høy...

Skrevet

Kjem jo litt an på korleis livmora ligg også, jordmora sa til meg at eg var STOR for "alderen", og trudde kanskje eg var lengre på veg, men babyen var heilt fin og passe stor iflg siste mens og slikt, så eg har berre ein mage som kjem fort. Eg har høg livmor sa ho, kva no enn det måtte bety.

Skrevet

Det er jo litt spesielt at det viser så godt på deg når det er din 1 ja ;) Men kanskje størrelsen betyr litt ja...

Jada, det er sant at det er veeelig koselig, men lurer på hvor stor jeg kommer til og bli....hehe...

Har lagt mye mer på meg denne gangen og i forhold til 1 gang....la totalt på mg 13 kg 1 gang, har Allerede lagt på mg 7 eller 8 kg!!

Jaja, det er jo noe godt som komme ut fra dette, så skal ikke deppe av den grunn, det er bare og trimme som bare det etterpå :) Hihi....

+ 1 jenta mi begynner på skolen 2 mnd etter denne er født, så må følge henne hver dag for det er lang skolevei...og mye trafikk...

Så trim blir det uansett hehe :)

Lykke til med ditt svangerskap, og kos deg :) Klem !!

Skrevet

Jeg oså lurer på hvor stor jeg skal bli... Kanskje jeg blir en heffalump :) Har faktisk ikke lagt på meg så veldig mye i forhold til vekt før sv.skap fordi jeg gikk ned 6kg de første 2,5mnd. Nå er jeg 3,5kg over utgangspunktet før jeg ble gravid. (Så har jo egentlig lagt på meg 9,5kg) Uff uff... Ja ja, får gå masse turer til sommern..

Masse lykke til til deg også og lykke til med skolestart for prinsessa di!

Skrevet

Jeg har hatt stor mage- helt til nå...magen min er plutselig mye mindre i uke 21. Så da har jeg vel rett og slett vært oppblåst??? uten å merke det....eller så har fettet på magen (fra før babyen) blitt slanket vekk *for en frydefull tanke-tror jeg satser på den*

Med stor mage. så mener jeg det virkelig også altså- senest fredag sa broren min til meg at nå begynte jeg vikrleig å bli svær. Jeg følte jeg vagget rundt. Så mandag var jeg hos legen- liten og søt mage, ikke noe større symfyse-fundus mål siden sist- men utmerket hjertelyd. Ikke vet jeg- magen er iallfall ikke stor lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...