små Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Dette sa jenta mi i stad.. (3 år) Vi opplever litt sjalu si om dagen, så da hun prøvde å slå/klore mini, tok jeg henne i armen og sa nei emma, sånn får du ikke lov til å gjøre.. Da kasta hun seg bakover og sa at hun skulle fortelle pappa at jeg slår Huff, hun gråt så sårt...skikkelig krokodille tårer. hehe. Men huff..er ikke noe morsomt når sånt skjer..jeg har da aldri slått henne:S
diddleline Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Har hatt en urolig periode med eldstedattera selv....ikke bare bare å bli storesøster...! Vi har prøvd så godt vi kan å ikke gjøre så mye forskjell,men en liten baby trenger mye stell og omsorg! Vi prøver å fokusere på den størstes hverdag og opplevelser! Sjalusien har "heldigvis" gått utover de voksne! Må si jeg har vært lei meg mange ganger....! "jeg vil ha en annen mamma!" Det er vel det vondeste å høre og jeg ble såra første gangen de orda kom.....! Siden har hun vel forstått at det ikke er så pent å si,men...! "Du er bare sint du mamma...!!!!" Uff,tenk om hun sier slike ting i barnehagen....hva må vel ikke dem tro....? Jeg trøster meg selv med at hun er vel ikke den eneste som er uenig med mor og far av og til...? Har vel hørt værre ting enn det...? Å være forelder er ikke en dans på roser....men ikke langt fra heller! Ville ikke byttet bort jentene mine mot noen skatt i verden! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå