Gjest Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Hehe, jah jæ lik Knakandes namn. Fra før av har æ småtassan Vårin, Brage, Balder, Gyda, Birk, Frøy og Ask. Og nå vurdere æ Yrla, Eir og Magni på lilletøsa i magen... Hva synas ni? Æ e usikker på Magni, korledes e Magni favoritta mi. Enndu da?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Magni er jo ikke i samme leia som de andre navnene. Stygt ja det er det.
Da HarViTreUnger Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Jeg er kanskje ikke tilhenger av din navnestil, men jeg synes at Magni var helt greit jeg. Mine kommentarer blir som følger... * Liker Eira eller Erle bedre enn Eir. * Liker Ylva bedre enn Yrla. * Magni er greit Forelår også: Ira Anni Guri Åsne Åse Oline
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 lilltøsa? hahaha. er du gammel mersom. stygge navn
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Baby nummer åtte? Wow!!! Jeg likte Eir best. Eller Embla, Yrla er ok, men Magni er ikke fint, passer ikke til de andre heller.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 hæææ!?! nå kjønner jeg ikke noe.. har du så mange unger? er ikke du bare 16 år gammel da? det står iallefall i profilen din..har jeg misforstått noe nå...? måtte bare spørre.. ang navn sier ingen ting er ikke helt min stil;) lykke til med valget da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå