Gå til innhold

lille gutt skal legges inn på sykehus...


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

fikk brev i posten i går at han skla ligge på sykehuset over natten den 1.februar... så da skrives han inn på barne avdelingen..hmmm.... skal observere han over natta pga han stoppet nesten og puste og pga han gulper ut nesa...huff.. liker ikke sykehus.. heldigvis kan jeg ligge der med han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe gøy, men det er jo greit å få sjekket det. I trygge hender på sykehuset da.

Lykke til det går helt sikkert bra!

Stort smilefjes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, sikkert ikke noe gøy..... men han er jo i de beste hender på sykehuset da... det går sikkert kjempefint!!

stoppet han nesten å puste når han ble født, eller senere?? lillegutt her også gulper noen ganger ut av nesa, og helsesøster sa ikke noe på det hun...... hmmmm.....

 

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, hørtes ikke noe ålreit ut. Godt de sjekker det ut, så dere får vite om det er noe galt i alle fall. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sluttet nesten og puste pga nesa tettet seg da han var nesten 2 uker gammel...han gulpet ut nesa oxo tettet det seg helt.. huff,, mega skremmende opplevelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk dere:) gruer meg jeg enda det går bra med han nå.. har ikke hvert problemer med pusten etter det... men gulper fortsatt ut nesa da... huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil også ønske lykke til. Det er bra at det blir sjekket det på sykehuset da. Skjønner godt det er skremmende for dere, men dette går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...