Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Hei Jeg har skjønnt at man skal vaske de nye babyklærne man har kjøpt inn, og det har jeg gjort. Men vi har nesten ikke kjøpt noe nytt i det heletatt da jeg har fått låne en hel pose fyllt av en venninne. Hun har selvfølgelig vasket det før hun la det bort men det er nesten et år siden.. Bør jeg vaske det før bruk? Det er ingen "plastposelukt" på det, så det virker fortsatt helt rent. Var dette et dumt spørsmål kanskje? Jeg velger anonym jeg..
MrsMoo Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Det trenger du nok ikke, men det er jo deilig med klœr som lukter rent! Jeg er i samme situasjon og arver en del fra søs som bor i i en annen del av landet - mamma ville vaske opp alt før hun sender det nedover.
3 sjarmtroll <3 Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Synes du bør vaske dem hvis de har ligget lagret et stund selv om de ikke er skitten. Vask dem/skyll dem opp på et hurtigprogram hvis du har d på vaskemaskinen.
mayaya Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Jeg ville helt klart vasket dem.. De har jo ligget såpass lenge, og ting blir støvete fordet om det ligger i poser....
Oi ..! Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Du *må* sikkert ikke vaske klærne, men... Jeg ville nok ha vasket klærne i samme vaskemiddel som du bruker til dine egne, så kjenner babyen din igjen lukten både av dine og sine egne klær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå