har fått lita pia Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Hittil har jeg hatt to helt forskjellige svangerskap: nr 1!!!! ingen kvalme, opp 5 kg de første 12 ukene, trøtt som pokker brei over ræva dilla på alt mulig større pupper men ikke så ømme stor mage la på meg 30 kg totalt..fikk jente og nå med nr 2: kvalme som bare fy 16 første ukene ned 4 kg ikke matlyst ikke mage ikke breiere over ræva ikke trøtt ømme pupper...men UL viser jente nok en gang ,er i uke 20 nå, men ingen mage og ingen ekstra kg enda..alt er så annerledes trodde det skulle bli gutt jeg..tro om jordmor har feil, selv om hun var 100% sikker?????????????????????? blir gal, vil ha ny UL..er det mulig? eller må man betale da? noen med samme opplevelse?
Leetha Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Jeg tror selv at dette er meget forskjellig jeg. man får forskjellige barn, så da kan også svangerskapene være forskjellig. hvis legen din ikke har ul, bestill en privat det koster rundt 400-500 kr. vi undrer og lurer oss over kjønn, noen er skråsikre og får rett andre tar feil, slik er det gitt. har selv to like svangerskap (så og si) så jeg tipper jo samme kjønn, men tror magefølelsen også kan ha en del rett. og den sier også samme kjønn. hva sier magefølelsen din?
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Jeg har 3 totalt ulike svangerskap og samme kjønn på alle, fullt mulig det! ;-)
mamma t Michelle/Fabienne+1 Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 er gravid med nr 3, og ingen av svangerskapene mine har vært like. Fått vite på 2 ul at jeg venter jente igjen.Har to jenter fra før.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Mine svangerskap er også helt forskjellige, og jeg venter gutt nr 2!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Har en gullgutt og beibi i magen drømmer at det blir gutt jeg, men tenker jo jente..er veldig usikker egentlig;)
har fått lita pia Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2007 hehe. okei høres ut som det er helt normalt da..ja da blir det vel en jente..er jo det samme hva jeg får.men tenker på innkjøp av utstyr og sånt..har kjøpt litt rosa allerede.mem tørr ikke kjøpe mer..skal se om jeg får en ultralyd til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå