Gå til innhold

April: Helsestasjon i dag....det ble en blodig afære gitt...:S


små

Anbefalte innlegg

9 mnd kontroll i dag..Snuppa har blitt så stor nå.. 9800 og 75,5 lang (hun er 8 1/2 mnd..). Tiden flyr..!

 

Men altså, det jeg ville si..etter jeg hadde veid og målt henne, tok jeg ikke på strømpebuksa..bare satt henne på gulvet i body. Og da var det ikke sånn veldig enkelt eller gøy å krabbe..så hun satt bare der. Da tok jeg på henne strømpebuksen igjen..og da fikk hun fart gitt!

Hun krabba så fort at beina ikke ville følge med, så hun tryna så lang hun var...slo den der strengen inni munnen, på overleppa (skjønner dere??), så hun har stort sår der nå:S Tror det gikk bra med tennene da heldigvis :)

 

Jeg trodde ikke hun slo seg så ille, tok henne opp og trøsta og trøsta, plutselig har hun blod på hele seg..og "hele" meg..bare flaks at hun hadde på seg smekke..den som var så fin og hvit, er nå fin (?) og rød.. *æsj*

 

 

Utrolig hvor mye blod det kommer fra munnen..

 

Hun slutta jo å blø, men så fort hun leker med noe og putter i munnen begyner det å blø igjen:S

 

 

Stakkar jenta mi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff.. Stakkars liten :-)

Blir nok mye knall og fall nå fremover så det må vi vel bare venne oss til tror jeg ;-)

Her går ansiktet ned i gulvet flere ganger om dagen, men ingen blodige opplevelser enda ! hehe..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...