lykkelig32 Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Her fungerer det iallefall godt: Legger lille gull på håndle på badegulvet. Da ligger han og spreller og koser seg mens eg dusjer ol:) Blir av og til litt bæsj og tiss på gulvet men,men:) Dette blir god trening etter hvert som de beveger seg mere, eldste jenta snudde seg rundt første gangen på badegulvet:)
*Lucia* Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Ligger på gulvet her også, men jenta mi blir fort utålmodig.... :-)
meg og min lillle sønn Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Samme gjør jeg kjempesmart å legge han naken på et håndkle på gulvet! Han spreller og trives kjempegodt. Tror også han roer seg av lyden av dusjen For 5-10 min etter at jeg har skrudd av dusjen er han utolmodig
på tide å prøve? Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 jeg lar vannet renne til jeg er ferdig med alt, for her er også lyden av dusjen alfa omega!
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Høres smart ut, han lå på håndkle her i begynnelsen, med klær på da, sikkert mye bedre å ligge naken!! men så er det så høy sprekk mellom nedre karm og døra at jeg er redd det trekker på han- derfor ble det vippestolen
Bratsj Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Jeg dusjer mens veslingen sover jeg - han sovner alltid etter "frokost-pupp" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå