Gå til innhold

November: Hvor mye sover bebisene deres¨på dagen?


Honningmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det varierer litt. Hun bruker å sovne ca to timer etter at vi står opp. Sover da tre kvarter- 1 1/2 time. Så bruker hun å ta en blund på tidlig ettermiddag. Sover da ca en time. Så en ny blund tidlig kveld også en time. Dette er hvis vi bare er hjemme. Drar vi ut med bilen og kjører vogn sover hun mye lengre. Sover så lenge det er bevegelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truls sover fra ca 930 til 1130-12 (vekker han av og til etter 3 timer fra siste måltid) og sover igjen fra ca 13 til 15 og fra 16 til 1730. Sånn ca..... Våknet mellom 07 og 08 om morgene og da står vi opp og så legger han seg i 19-tida på kvelden.....-men bruker litt tid på å sovne da, 30-60 minutter kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi en annen hver dag rytme, dvs at hun sover mye den ene dagen og neste dag er hun mye våken. Men utrolig nok påvirkes ikke nattesövnen av det:) Hun sover så godt om natten at jeg föler meg helt priviligert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat sånn vi har det også, Lovami. Men han er ganske krevende de dagene han sover mye også, for han vil ikke ligge alene lenger enn maks 15-20 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sover ikke så mye på dagen, hvis vi ikke er ute å går tur. Han sover best i vognen sin. Når han sover i vuggen i stuen blir det bare små lurer av gangen på ca 20- 30 min. Så det varierer veldig mye. Men han er flink til å legge seg for kvelden. Det skjer som regel mellom åtte og ni, da er han trøtt og klar for sengen sin...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...