Gå til innhold

Heggedal, Asker, Bærum, Røyken....og omegn...:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg bor i Slemmestad - flyttet hit i mai 06. Kjenner ikke så mange. Vil gjerne bli med på treff for å treffe andre gravide. Jeg jobber så jeg kan ikke være med på dagtid. Fint om vi kunne møtes på kvelden.

Hei :)

Slemmestad er jo ikke lange biten unna :) Selv flyttet jeg til Heggedal i april 06, så kjenner svært få. Venter du ditt første barn? Det gjør jeg. Er 28 år. Blir spennende. Når er din termin? Men vi kan jo se an responsen på hva som passer best for folk..og forhåpentligvis få bestemt et sted og tidspunkt til mandag eller noe :) Vi har vært noen som har trufftet hverandre på dagtid da det kan være lange dager å gå hjemme. Men det er også BIM treff som arrangeres på kveldstid i Asker. Når det neste er vet jeg ikke ennå. Ser ikke ut som det er satt opp noen dato for det. Har ikke vært på det før, men håper jeg kan stille opp på det neste gang :)

Hei! :-)

Jeg venter barn nr 2 - gutt 4 mai. Har også en gutt fra før som ble 2 år nå i romjulen. Ja det er like spennende denen gangen som med nr 1.

Når har du termin da? Sammenlignet med deg så er jeg jo en gammel dame... blir 36 nå til våren. Treff i Asker kunne jeg også tenkte meg å slenge meg med på. Du får si fra hvis du ser noe om treff i Asker. Koselig om vi hadde fått til noe for oss ut i Røyken/Heggedalområdet også. God helg!

Hei og hopp!

Jeg er med på alt som er gøy! :o)

Sambo er mye på farten om dagen så jeg vet aldri når jeg er gressenke, derfor vanskelig å planlegge kveldstreff, blir med på sparket.

Dagtreff derimot er ikke noe problem! Er ledig alle dager unntatt man og ons. Håper vi får til å møtes til uken!

Klemmer

Annonse

Hei Grete-heggedal!!

Hadde vært morsomt å få hilse på deg! Sitronelle og jeg er også Heggedølinger, og vi kommer nok i samme barselgruppe! :o)

Så inne på treff Akershus siden at det var forslag om tirsdag kl 12 på Intermezzo i Asker.

Klem fra

Hei,

Skal vi si tirsdag kl. 12 på Intermezzo da? Men til deg, Lilleprins i magen, så ser vi fram til å møte deg også!! inne på BIM treff siden kommer det nok snart en ny dato for når kveldstreff i Asker er. Det blir sikkert spennende å gå på, for da er det nok flere som kan stille opp :) Men kan alltids si i fra her inne på klubbsiden når det blir når jeg ser det :) Selv har jeg termin 6 mai, så kanskje havner vi på sykehuset samtidig? :) Synes tiden raser avgårde nå.....er jo ikke sååå lenge igjen...:)

Hei Sitronelle!

Ja si fra hvis det blir kveldstreff i Asker. Da ar jeg med! Koselig å bli kjent med flere som bor i området. Jeg skal også følge med på BIM treff-forumet for Akershus. Men gi meg et vink - kan jo hende jeg overser det på grunn av hormonene :-)

Ja tiden går ufattelig fort. Kanskje vi havner på samme barselsgruppe.. eller.. vet ikke hvordan det blir i Røyken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...