Gå til innhold

Nå er jeg helt sikker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må være liv jeg kjenner...i dag har jeg kjent det mange ganger! Spesielt når jeg sitter, feks ved skolepulten og lener meg litt fram... Har kjent det samme en liten stund nå, men ikke så tydelig og ofte som i dag! Hvis ikke UL på tirsdag viser en sprell levende krabat så lurer jeg på hva som har tatt bolig i meg og gir meg lemuslignende, boblende, geleaktig følelse et stykke under navlen... Er 17 uker i morgen og førstegangs, så det er jo forholdsvis tidlig, men :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så koselig! er nok en sprellevende liten sak du har der ja!

Skrevet

jeg sa det samme som deg i går! hadde på meg en litt trang olabukse som småen kanskje ikke likte helt, så nesten hele dagen på jobben drev den og beveget seg. men det ligner ikke på det du og mange andre her beskriver det som (bobler el), det er mere 'napping/dytting liksom. men er helt sikker på det var babyen og ikke livmoren som strekker seg (selvom det minnet litt den type følelse) . var ca 3-4 cm under navlen, høyre side, var helt sinnsykt mye rundt lunsj, og så ble det stille ved 17 tiden og så kjente jeg bittelitt på venstre side bare noen få ganger på kvelden. idag har jeg bare kjent et par 'napp' på venstre side. moro er det!!!

jeg er også 17 uker (+ 1 dag) og førstegangs:-)

Skrevet

Det er heilt sikkert babyen du kjenner! Eg kjente det då eg var 15+3 og eg er førstegangs også - men kjente ikkje tydelege spark før eg var 18+0 då :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...