Gå til innhold

Jeg må få henne til å ville ligge inne på dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør jeg det? Her jeg bor nå er det voldsomt støy utenfor og hun våkner hele tiden. Hun er vandt med å ligge ute. Vil hun noengang sovne inne? har prøvd noen dager men må gi opp pga hun gråter og nekter å legge seg til i sengen sin på dagen (natten er grei). Tidligere kunne hun sove 3 timer ute, nå våkner hun etter 45 minutt pga støy og jeg tror hun vil få en bedre søvn inne etterhvert med åpent vindu.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du mulighet å ta vogna inn?

Lillemor sover stortsett bare inne i vogna i kjelleren på dagtid. Er mest av praktiske årsaker,hører henne ikke når hun våkner om jeg legger henne ute da vi ikke har vindu som kan åpnes på den siden av huset hun må ligge.

Skrevet

Enig med hun over; hva med å la henne ligge i vogna inne? Så sant det lar seg gjøre, da. Jenta mi forbinder senga inne med natta. Nattrutinene fungerer veldig bra, så vi unngår å bruke den senga på dagtid hvis hun av en eller annen grunn må ligge inne.

Til du over her: hva med å bruke baby call? Da kan hun vel ligge ute? Kjellerluft høres jo ikke så forfriskende ut......

Skrevet

Ja, så sant du kan se henne fra vinduet, da......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...