Gå til innhold

Stokke tripp trapp stol..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har den? prøvde den på kafé idag og du verden så bra den var! gutten min på 8 mnd satt mye bedre i den enn i en sånn høystol,der jeg hele tiden er redd han skal hoppe ut - han klarer å reise seg i den.

få høre litt meninger om denne stolen! den er jo dyr..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stokke sin stol er bra, har prøvd den når vi har vert på besøk hos folk som har den. Men selv har vi KIDDO sin, jeg liker den bedre. Den kan slåes sammen hvis du vil ha den med deg noe sted.

Skrevet

Jeg sverger til tripptrapp. Jeg tror jeg brukte min til jeg ver 10 år... ;-) Nå sitter poden i den (10mnd) og det skal ahn gjøre til han er 10 :-DDD

Skrevet

Tripp Trapp er kjempebra!

Jeg prøvde en Kiddo stol hos min venninne i dag. Den var også god!

Selv har vi en tysk høystol som heter Tipp Topp. Den er i tre og har eget bord (som kan tas av når barnet blir større. Synes det er kjempekjekt med det lille bordet. Stolen kan brukes i flere år, men kanskje ikke i 10år....

Skrevet

Den er kjempefin. Nå har de også kommet med "babyset", en ekstra høy rygg til å sette på sammen med bøyle og pute. Da kan den brukes til noe mindre stødige barn også. Dessuten kan man kjøpe sele så barnet ikke klarer å klatre ut... Meget fornøyd med min!

Skrevet

Den er helt genial! Jeg skal ihvertfall kjøpe den når den tid kommer!

Jeg og mine søsken hadde sånn når vi var små, utrolig slitesterke da vi arvet de. Vi brukte de som pultstol når vi begynte på skolen, og mamma har den ene fremdeles som har vært i bruk som gardintrapp (!) og diverse i disse åra. Den komme vi til å bruke igjen som stol for poden når vi er på besøk der!

Helt geniale stoler!! Og så så mange gilde farger!! :)

Skrevet

Vi har også tripp trapp stol til jenta vår. Totalt for stol (hvit), pute i (beige cord), ekstrapakke (med bøyle, stropp til mellom bena og ryggforlenger) betalte vi ca. 2000. Er ganske fornøyd, med et par unntak.

Det ene er at hun kastet seg til siden en av de første gangene hun satt i den. Det resulterte at hun skallet hodet/tinningen rett i toppen av den ene sidestolpen eller hva man skal kalle den. Ble litt hyling da ja, men det gikk fint heldigvis. Men jeg vil tipse dere med små barn til å tape litt bobleplast e.l. på toppene på hver side, dersom dere har små som kan finne på å gjøre noe liknende selv.

Det andre er at jeg i forgårs sølte et glass farris bris utover bordet da vi spiste middag. Det hadde kommet en liten pytt (ca. 3 cm. i diameter) med farrisen på benplaten på tripp trappen, men dette oppdaget jeg ikke før dagen etter. Da jeg skulle tørke bort, forsvant hele malingen! Jeg vet med 110% sikkerhet at det ikke har vært noe annet, da vi nylig monterte den til vår datter som ikke er mer en halvåret gammel. Hun fullammes enda, så hun har ikke spist i den. Men vi setter henne der sammen med oss når vi skal spise. Så når jeg vet at det er farris bris som har ligget på stolen over natta, ble jeg skuffet over at den ikke tåler merr enn som så. Men tenkte jeg ville ta en tur innom forhandler for å høre om dette er reklamasjon, eller om man ikke kan forvente at den skal tåle mer.

Ellers sitter hun godt i den, og vi liker utformingen.

Skrevet

Hehe...Farris er ett farlig, etsende stoff :P Skumle greier :D Vi har to tripp trapper i hus, den ene med ryggforlenger til første tiden, og en stokke sitti stol.. Love Them :) Jenta på 2 liker godt sitti stolen også...hehe.. klatrer oppi å setter seg ned og ber meg om å feste fast å få "gjugurt" :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...