Mamma til tre gutter Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 er litt nysgjerrig på hvordan andre barn er.. min sover ein halv time i tolv tiden og sover fra to til halv fem - fem også legger vi han kl åtte.. men da sliter vi, han finner ikke roen, vrir og kaver på, tar ut smokken sjølv osv ligger og surver lenge til vi går inn og putter smokken i munnen og så er det, det samme etter ti min.. men når kl er rundt halv ti - ti da sovner han... merkelig???? noen andre som har det sånn??
Luni og go'gutten =) Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Hvis han sover så lenge som til 5, burde dere ikke drøye med å legge han til 9 da? Høres ikke ut som han er trøtt nok. Småtten her har tre smådubber mellom 30-60 minutter i løpet av dagen.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 kanskje det ble bedre hvis han sov litt mindre den andre duppen sin... min sover 1-1,5 time to ganger daglig og han er det ikke noe styr med:) Er jo ikke forbudt å vekke han
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Virker som at han får for mye søvn på dagen, spørs helt hvor gammel han er da!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå