jamaica Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 gutten vår på 2 1/2 mnd har vært blid og tilfreds, men nå er han begynt å bli litt mer skrikete. Kan f.ex mens han ser på meg plutselig begynne å skrike. Og etter trilleturen midt på dagen virker han uopplagt når han våkner. Lurer på om han får nok søvn på dagen da han bare sover en time om gangen. På trilletur blir det 1 1/2 til 2 timer søvn. Føler vi stimulerer han bra på dagen. Han sover fra 20 til 07 med en amming.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Kan være mange grunner til det. Kanskje det bare er en periode eller kanskje han har mageknip?Så små babyer tar som regel den søvnen de trenger. Hvis han ikke virker sjuk, tro jeg ikke du trenger å bekymre deg.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Hei! Min gutt er også 2 1/2 mnd og jeg synes han har merkbart mer behov for å være nær oss - kanskje det er der skoen trykker? De utvikler jo seg hele tiden, kanskje alt han trenger er å kose litt? Foresten, du er jo knallheldig med natterytmen!! Heldiggris!!!! Det skulle ikke være mat han trenger i så fall:-) Hvis du ikke har mindre på dagen? Min ble skikkelig sur et par dager her, og sov ikke i de HELE tatt! Så ga jeg han ei flaske mme og bom stilt ble det. Dårlig samvittighet? Spørs! Han er litt tett så han har sugd litt dårlig og dermed har jeg fått mindre melk uten å ha tenkt over det...Ja ja det var en lang avhandling uten poeng:-) Håper du finner ut av det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå