Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Har deres guttebabyer ereksjon noen gang? Sønnen min har hypospadi og jeg kan ikke si at jeg har merket stor grad av ereksjon:-( Hvor vanlig uvanlig er det?
jamaica Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 ja det er vanlig at de har ereksjon av og til. Gutten vår har hatt det noen ganger som jeg har observert.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Jeg har heller aldri sett noe til en ereksjon hos vår lille gutt på 10 mnd. Lurer også på om dette er uvanlig...
Medium fikk guttebass Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Ja, det er vanlig at de har det innimellom. Gutten min har også det.
Muffinsmamma Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 HAr ikke sett så mye til det på min 8 mnd baby.. men mannen min sier han har sett det. han tar seg jo på den hele tiden så rart jeg ikke har fått det med meg.
-MtG- Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Jepp:) Mini hadde verdens største(eller...) morrabrød tidligere i dag. Skulle skifte på han etter en lur og da sto den rett opp gitt! Hihi. Det var jo søtt da. Den har ikke stått sånn opp før, men jeg har kjent at den har vært hard når jeg har vasket han. Han er 3 mnd nå.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Han pleier å ha det av og til, akkurat når jeg tar av han bleia.
Klippskare Skrevet 18. januar 2007 #9 Skrevet 18. januar 2007 åh, seriøst? har guttebabyer det? har jeg aldri vistet... så morsomt da...) hihi
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 18. januar 2007 #10 Skrevet 18. januar 2007 Begynner å få et godt utvalg å lage statistiukk av og min erfaring er at det varierer. Eldstemann hadde det sjelden, midterste hadde det skikkelig ofte, og minstemann sjelden,kanskje et sted midt imellom de andre. De kan jo ha det mange ganger selv om vi ikke ser det - feks om natta. Hva er hypospadi da?
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #11 Skrevet 18. januar 2007 Alle gutter har det, selv før de blir født. Sikkert lurt å nevne det for legen, selv om det kan være tilfeldig at du ikke har sett det:)
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 18. januar 2007 #12 Skrevet 18. januar 2007 Ja gutten min har det ofte. Det er helt vanlig at de får det når vi tar av bleia, vasker de eller smører de. De kan ikke kontrollere det stakkars. Veldig gøy når de tisser samtidig.. tisser jo bakover noen ganger Min klarte å drikke sitt eget tiss når jeg vasket stumpen og han begynte å tisse.. hihih
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå