Gå til innhold

Flere som merker presset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså press nederst i underlivet? Merker det særlig godt etter å ha sittet ei stund. Når jeg da reiser meg, er det som hele underlivet/nederste del av magen synker ned og det presser på... Blir gående som ei gås når dette skjer.

Andre som merker dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp...og særlig hvis jeg skal bære noe, være det så en liter melk, da merker jeg det ekstra godt...nesten så jeg lurer på om hele ungen bare kommer til å rase ut ;)

Skrevet

Jepp, jeg er så heldig å hovne opp nedentil også jeg da pga presset.. Lækkert.... var visst knipeøvelser som måtte til mente jordmor.

Skrevet

Hm, knipeøvelser ja... Her vært litt slapp angående akkurat det. Selv om alle sier at man jo kan gjøre det "overalt, ingen som ser..."; så føler jeg at jeg må konsentrere meg sånn, at det vises i hele ansiktet: "knipe skjedemuskler, knipe skjedemuskler" ;op

Skal gjøre et tappert forsøk fra og med i dag :o)

Skrevet

Samme her, det er jo en utrolig kjedelig ting å gjøre, så jeg må virkelig konsentrere meg for å ikke ta to øvelser for så å "glemme" det.

Skrevet

jeg har heller aldri fikset å liksok skulle stå på bussholdeplassen og knipe...dessuten klarer jeg ikke å gjøre det riktig uten å legge meg ned eller noe, for det blir bare til at jeg bruker feil muskler(mage, lår og rumpe)...så jeg må nok bare pent sette av 5 min morgen og kveld skal det bli noe kniping på meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...