Gjest Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Trykk på nicket mitt, bildene er der;) Syns det er så forferdelig morsomt at det synes så tidlig. Lurer på hvor det skal ende, men tror nok at det stagnerer litt i noen uker nå!
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Nei, det er det verste!! Legen lo litt ho også...Trodde også det var tvillinger;)
VinterSol+2 Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 næmmen i alle dager! fått ordenlig mage du jo! hehe moro da:)
*RutIetutt* Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Ser litt ut som meg du:o) Men for meg er det nr to, så magen kommer vel litt kjappere da også) Jeg har i allefall vært på tre ul`er og det er bare en der inne...men legen mente jeg kunne være en uke ca lenger på vei enn jeg trodde...og ja, det vokser i rykk og napp, så det trenger ikke bety at du (eller jeg) blir så kjempestore av den grunn:o)
*RutIetutt* Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Ser vi har termin samme dag - hi hi;o)
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Ja, det har vi jammen;) da er jeg ikke alene om å ha stor mage allerede. Tror nok helt sikkert at det roer seg utover nå..hehe. men er veldig rart.. noen tror jeg er 5 mnd på vei. Vil ikke at folk skal tro jeg blåser ut magen heller..hehe;) Men den kan ikke skjules gitt;) Hvor skal du føde??
VinterSol+2 Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 kan de se feil på antallet barn om en har tidlig ul? Vi trodde veldig vi skulle få tvillinger, nemlig (familieovertro) men så var vi på UL i uke 7, og da så de bare ett hjerte, så vi regner jo med at det bare er en der inne. Men jeg lurer altså på om det kan være mulig? å se feil? trodde ikke det jeg! ?
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #9 Skrevet 18. januar 2007 vet ikke. Har lurt på det mange ganger kan du tro..Men vært på 2 UL og bare ett hjerte begge gangene.
*RutIetutt* Skrevet 18. januar 2007 #10 Skrevet 18. januar 2007 Haukeland. Magen min er mindre på morgenen og større om kvelden, men tror nok det er veldig vanlig. Gidder liksom ikke holde inne magen nå som jeg er gravid heller...he he:o) Var hos legen på mandag og da sa han at han kjente livmoren min godt.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 18. januar 2007 #11 Skrevet 18. januar 2007 sikkelig mage du nå...og større skal den bli!!!!
Yuna Skrevet 18. januar 2007 #12 Skrevet 18. januar 2007 Haha! festlig! Jeg har termin 4 dager før deg, og har ikke antydning til mage engang:p Skulle ønske det var meg. Har begynt å lure på om det i det hele tatt er noe liv der lenger. Eneste bevegelsene jeg kjenner, kommer fra de hissige tarmene:) Det jeg har fått mer av, er sideflesk. Nyt den flotte magen din:)!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #13 Skrevet 18. januar 2007 Etter å ha lest innleggene her, begynte jeg å lure på om jeg så riktige bilder av deg...Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, men magen var slett ikke stor synes jeg.Skulle gjerne lagt ut bilde av min, men liker ikke å skulle gjøre det, for å vise en virkelig stor mage.Jeg er i uke 24, men mannen min mener de må ha tatt feil av termin og at jeg snart skal ha:-)
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #14 Skrevet 18. januar 2007 Er bare i uke 13. Så den er veldig stor til å ha kommet så lite på vei. Rart det er så stor forskjell på når magen kommer, men alt er normalt har jeg hørt:)
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #15 Skrevet 18. januar 2007 Yuna: Hehe. Er så veldig forskjellig fra person til person dette her. Noen får jo ikke mage i det hele tatt, mens andre er gedigne!! Håper at din kommer snart også
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #16 Skrevet 18. januar 2007 Jeg kan sammenligne magen din med min i forrige svangerskap, altså mittt første. Da følte jeg at magen var "stor" og at jeg var veldig gravid når jeg var like langt som deg.Når jeg ser bildene i dag, synes jeg nesten at det er litt komisk at jeg så slik på magen.Men det er morsomt da. Uansett, den blir mer enn stor nok så da kan du jo sammenligne bilder og se den enorme forskjellen da.
Twins i magen <3 Skrevet 18. januar 2007 #17 Skrevet 18. januar 2007 Wow, så fin Skikkelig rund, fin gravidmage jo! Jeg er 17 uker i morgen, og magen synes, men ikke så rund og fin som din... men jeg er stor fra før, da... men den eksploderer forhåpentligvis snart! Hihi!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 18. januar 2007 #18 Skrevet 18. januar 2007 næææ...så morro da maria=) kjempe fin mage du har fått deg=)
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #20 Skrevet 18. januar 2007 Synes at du er gravid, ja:) Det er så fint. Jeg begynte også å få mage tidlig. Det var ikke noe problem å se at jeg var gravid i uke 13:) Nå er jeg 19 uker på vei, og er kjempe fornøyd med go-magen:)
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #21 Skrevet 19. januar 2007 Så utrolig fin mage du har fått, min har også begynt å vise seg. Men bare såvidt, gleder meg til den blir stor og fin:)
Nennan&Theo Skrevet 19. januar 2007 #22 Skrevet 19. januar 2007 Så kul! Det er så morsomt at folk er så forskjellige!! ;o) Jeg har og fått "stor" mage (er 13+2) men min sitter mye, mye lavere og det er en skikkelig liten fotball... Kollegaer ler seg ihjel av magen min. Måttet kjöpe mammaklär i uke 9...Kan ikke ha noen av buksene mine Men mamma sier hennes mage kom tidlig og satt lavt, så jeg brås vel på henne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå