Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Min lille tulle virker å være et skikkelig B-menneske. Hvis jeg tar henne opp tidlig om morgenen, blir hun fort sutrete og sovner i fanget mitt, vippestolen eller vognen. Hun tar mange lurer frem til kl 14.30, etter dette blir hun mer og mer våken. Hun er i toppform sent på kvelden og kan også finne på å begynne å pludre fonøyd i senga si mitt på natta. Er det andre som har det sånn? Vi prøver å legge henne ca 20.30, men da sover hun en halv time og er lys våken etterpå. Har også prøvd å ta henne tidlig opp om morgenen en uke i strekk, men hun bare sover bort formiddagen uansett..
Sigbeth Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 ganske vanlig for babyer dette min var også sånn bare fortsett med de rutinene du har begynt på, så går det seg til sakte mensikkert
Guttemamma til tusen :) Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 tror nok bare døgnet er litt sudd på henne! hvis du vil endre på det så kan du ta henne opp tidligere og tidligere om morningen, og legge henne tidligere om kvelden.. vi tok en halv time av ganga for å få rutinine tilbake etter jul!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Snuppa her er 7 måneder. Hun sover fra 20 til 8, får mat og sover videre til ca 10.30 - 11.00. Så har hun en liten dupp senere på dagen, er mest våken på ettermiddagen.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Mina er også veldig glad i å sove.. Vi bruker å stå opp i sånn 0700/0800 tiden. Da får hun mat, så dupper hun av under babygymmen sin. Så er det mat igjen i 11 tiden, så har hun en lang dupp på som regel litt over 3 timer. Så er hun så å si våken til legging i 1900 tiden. Kanskje en liten dupp her og der, men maks 15min da. Så lenge det går fint å legge henne for kvelden og sover rundt, så hadde jeg bare latt henne sove
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå