Gå til innhold

Enda en som lurer:p

Anbefalte innlegg

Jeg vet dette er blitt spurt om mange ganger, men jeg må bare få det ut:p

Jeg lurer da på om jeg kan være gravid. Jeg er mye trøtt, får vondt i korsryggen av å gå en liten tur, er småkvalm, og litt spesiell matlyst(ingen mat som frister, men jeg kan alikevell spise alt mulig), hadde ømme brystvorter i 1 uke før ikm som var 7 jan, og forsvant gradvis etter ikm. Har hatt blødninger i 2 dager, på ikm dagen, mens jeg til vanlig pleier å ha 6-7 dager med mens! Har også hatt småstikking helt nede i magen som kommer å går. Ganske sjeldent og ikke veldig vondt.. Jeg skal teste meg til helgen, siden jeg ikke får tak i tester før. Men for å komme til poenget da:p Noen som har opplevd dette og vært gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7841526-enda-en-som-lurerp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er flere! Har hatt det akkurat slik som deg, men med litt annen mens. Går på p-piller, men byttet rett før jul og da med mye styr, så det kan jo ha gått litt feil da. Hvis jeg er gravid er jeg vel mellom 4 og 5 uker tror jeg... Si fra hva du får på testen, da! Jeg tester nok neste helg igjen, så er jeg helt helt sikkert på at det blir riktig svar...

Jeg sluttet på p-piller rett før jul fordi jeg ble dårlig av dem og tenkte at siden jeg ikke hadde type heller så trengte jeg ikke å gå på pillen heller.. Og selvfølgelig 25 desember havnet jeg på fest med en jeg har holdt på med før, og vi hadde sex, med kondom da selvsagt, men hører jo om så mange som blir gravid selvom.. Og siden jeg bare hadde mens i 2 dager, noe som aldri har hendt før så får jeg litt panikken:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...