Gå til innhold

vintersol med bolle i ovnen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjemmeksamen denna uka du også? samt uke 17? mye vi har tilsammen.

men du har termin 30 juni også da?

spennende å se om vi blir ferdig med skolen før babyen melder sin ankomst:)

ikke greit med konsentrasjon..er heldigvis nesten ferdig med eksamenen:)

lykke til hvertfall

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, ja jeg har fulgt med deg litt fra 1.tri:)

Har el-termin 30 juni, men regner med at dette kan forandre seg ved UL da:)

Hva har du eksamen i? Denne hjemmeeksamenen her er mest praktisk, så jeg er heldig, slipper så mye lesing.. men det minner meg på at jeg burde ha lest en hel haug, i forhold til den eksamenen jeg skal ha før babyen kommer!

Jeg har eksamen i portrett/karikatur. Jeg er en elendig tegner, så det går trått, men jeg har iallefall begitt meg ut på en festlig oppgave.

Holder på med kunstutdannelse, men syns dette er litt vågalt når vi nå skal ha baby, så skal slenge på litt pedagogikk og et språkfag etter permisjon, så er jeg ferdig lærer i estetiske fag:)

Skrevet

spennende:)

jeg utdanner meg som spl jeg. 2 året og d sies at d er d tøffeste. nå har jeg hatt en 1 ukers hjemmeeksamen i psykiatri. om 8 uker skal jeg ha sykdomslære samt en 9 ukers praksis i psykiatri før jeg tar mamma permisjon.

spennende men intenst

vi får bare stå på

:)

Skrevet

jada, en greier det en vil!

Jeg er heldig som tar en veldig fleksibel utdanning da. Men jeg antar at de er flinke til å tilrettelegge på sykepleien også?

Er jo ikke så uvanlig at jenter får barn i studietiden, og det er jo typiske jenteyrker vi utdanner oss til:)

Jeg regner med å ta en praktisk-skriftlig og en teorieksamen i løpet av permisjonstiden også jeg da, får bare ikke være fullt så mye på sløyden som jeg regna med i utgangspunktet. håper jo på en snill baby som jeg kan bære med meg på skolen, mest mulig.

Skrevet

et tips: rolige barn får du av å bære de mye i sjal/slynger se ev på tett inn til eller babyslynga.no

helt utrolig som de roer seg når de ligger å blir bært.

Skrevet

det er det jeg har hørt! Tenkte jeg skulle sy meg en MeiTai, de ser så lettvinte og fikse ut:) Liker ikke disse BabyBjorn noe særlig, alt for mye stæsj, og for mye greiser mellom meg og baby..

:) så det hadde vært perfekt for meg da.. når jeg jobber med maleri eller andre praktiske ting, å kunne ha babyen tett inntil hele tida..

bar du med førstemann?

Skrevet

i en babybjørn sele gjorde jeg d den føste tiden, men nå i høst da jeg ble amme hjelper så jeg så mange små barnsmødre og mødre som hadde barn opp i 2 år som gikk å bar på...ungene var så rolge.hadde stand med mange ulike sjal, mai tai og slynger...så fikk se hvordan det var, samt ei som sydde selv som forklarte. spennende:)

men jeg er ikke så god på håndverk selv om jeg har en 3 årig tegn form og farge utdanning bak meg.

men dette barnet skal bæres :)fiit å amme ute bland folk også, skjermer jo likevel noe:)

Skrevet

hm.. ja, bør helst ha noe ¨å skjerme med..

jeg er litt flau jeg, når det gjelder offentlig amming, så tror nok jeg kommer til å finne meg en skjermet krok og legge noe over skulder og barn mens jeg gjør det når det er nødvendig..

En MeiTai er jo ikke så avansert da, så det tror jeg nok jeg skal klare å sy... så noen forklaringer inne på tettinntil.com som jeg tenkte å gå ut i fra... (prøver å lære meg å sy, jeg har sløydlærer og tegne/malelærerkurs, men ikke søm... men nå har jeg fått meg symaskin, så prøver så godt jeg kan! hehe. får heller bli et par ikke så bra forsøk i starten..)

Men du tenker å bruke slynge selv da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...