Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg og Peanut :o) (langt...)

Anbefalte innlegg

Jeg går nå i mi 15. uke, er 14+5 i dag. Var på ny ul i går, og Peanut vokser og trives. Har sett verdens minste fotblad på 13 mm...hihi :o)

Legen mistenker fortsatt at jeg er 2 uker kortere, men uansett er vi nå over 12 ukers grensen.

Er innom her stadig vekk og "holder øye med dere", men har blitt mange nye og litt vanskelig for å følge med... Gratulerer til alle dere som har klart det, godt med litt utskiftninger her inne!

Og til Snøfilla, Brumm og Bjørnen Collargol: Jeg følger dere spent på vei til nytt forsøk, skal krysse alt for dere og sender dere masse babystøv **************************************************************** :o)

Formen min er mye bedre, har fått mage og alt er bare moro. Har 7 andre venninner som oxo er gravide, er godt å ha noen å gå gravide sammen med. Men sliter-følelsen kommer alltid til å sitte igjen, og jeg prøver å være en støtte for et vennepar vi har. De har nettopp funnet ut at de må ha ivf, og alle gode råd er dyre. Kjenner meg så godt igjen, og håper inderlig at de og alle dere her inne er like heldige som oss!!!

Ellers har jeg blitt plukket ut til å være "svangerskapsskribent" på babyverden.no. Der skal jeg skrive dagbok fra uke til uke, som alle kan gå inn å lese. De første ukene ble publisert i dag, og nå kan alle som vil følge oss der fram til fødsel. Spennende, men litt skummelt!

Det er rart å tenke på at vi har kommet så langt, uten noen spesielle komplikasjoner. Jeg blir fulgt godt opp på Riksen, og skal møte der ca hver 14 dag fram til fødsel. Veldig betryggende, og de tar alle tegn på alvor. I går hadde jeg først time hos jordmor, og når hun ikke hørte hjertet, var det rett på ul. Der turnet den rundt, og krøket seg sammen når legen skulle måle str. Artig liten skøyer :o)

Jeg håper 2007 blir året for alle her inne; At vi kan ønske flere velkomne på "Gravide slitere", og at dere kan få oppleve denne gleden!

Tusen takk for all støtte jeg har mottatt her inne, og for at dere er så enestående jenter!!!

Mange lykkelige klemmer fra

Fortsetter under...

Så artig liten krabat :-)

Men tenk å skremme mamman sin sånn da,røver*hihihihi*

Lykke til med svangerskapet ditt og engasjemanget du har her inne!!!

Godt at vi har "sånne"som deg som kan ordne opp litt!!!!

Varme klemmer

Hei vennen!

Så spennende dette er, og veldig spennende at du skal være skribent da:o) Da har du noe å gjøre!!!

Tusen takk for lykkeønskninger:o)

Har ikke vært her så mye i det siste.... Ikke så mange av de "gamle" kjente her og det er jo en stund til vi skal til Danmark igjen.... Går jo bare å venter på den j***************************** mensen. Er på dag 38idag.....aldri gått så lenge før. Er ikke gravid heller. Hadde jo vært ganske herlig å bare kunne vært gravid nå, hi hi. Men mirakeler skjer nok ikke med meg..... Tok en test igår. Håper bare at mensen kommer snart så vi kan begynne å se frem til neste forsøk. Skal jo begynne med sprøyter når neste mens kommer...... Så nå går jeg i en vente-modus og føler meg egentlig ikke hjemme på noen sider........

Er egentlig bare lei av alt. Tenker på hvor lenge vi har holdt på med dette nå.......årene bare flyr....... Vi holdt på å ommøblere her isted og bar en seng opp. Datteren spurte om babyen skal ligge i den sengen.... Spurte hvilken baby hun mente..... "når du får baby i magen mamma...." åååååååå jeg blir bare lei av dette.....

Ja ja dette ble mye bla bla.

Det er fantastisk å høre at det går så bra med deg:o) Tenk at du har kommet så langt!!! Da spiller jo ikke 2 uker så mye nå. Hvordan går det med urinveisinf?

Masse klemmer

Annonse

Takk alle sammen :o) Alltid like koselig å stikke innom dere...

Brumm: Bare blås ut på meg, jeg tåler det og forstår deg VELDIG godt. Stakkars E da, hun mente nok helt sikkert ikke å frustrere mamman sin...er ikke alltid så enkelt!

Vi kunne jo ha truffet hverandre en dag, nå som du er tilbake i moderlandet og har litt fri fra forsøk o.l. Hvis det passer?

UVI går greit, får svar på prøver fra Riksen på fredag. Håper de setter meg på antibiotika. Ellers så skal jeg tilbake på adi pol om 14 dager, ettersom jeg raser ned i vekt. Har gått ned 10 kg på 1,5 mnd. Hjelp!!!

Gjør ingenting for meg, men de vil passe litt ekstra på Peanut.

Det er ingenting jeg heller ønsker enn at dere her inne skal få oppleve denne gleden, det er helt ubeskrivelig! Fra ivf i september var vi i dag ute å kjøpte barnevogn. Merkelig, litt absurd situasjon, sånn liknende "Dette skjer ikke oss"-opplevelse! Men; I 2007 skal dere alle lykkes :o)

Nattaklem fra

Hei vennen!!!

Ja jeg blåste litt ut tror jeg.......

Oi, har du gått ned så mye da???? Det vil jeg og!! he he. Ja skjønner de vil passe på Peanut.

Vil gjerne møte deg en dag. Kunne ta lunch en dag? når passer det for deg?

Du fortjener virkelig denne gleden vennen min:o) Det er jo en fantastisk følelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det unner jeg deg virkelig, det vet du:o) Så spennende m vogn da!! Da er det et skritt nermere:o)

Masse klemmer

Det kan vi gjøre, hørtes hyggelig ut :o)

Jeg har ny time på Riksen den 31., vi kunne jo kombinert det?!?! Hvis det passer for deg? Tror jeg har time kl 12, tar ca 1,5 time. Så da kan vi ta enten før eller etter.

Klemmer

Så fint å vite at IVF behandlingen din så langt er 100% vellykket!

Jeg har nettopp vært igjennom denne behandlingen selv og satt opp ett befruktet egg den 18. januar!

Dagene frem til å bekrefte graviditeten går så sakte, skal ta prøven den 1. febuar, gleder meg virkelig til påvist positiv prøve men også litt redd for at ting kan gå galt på veien.

Holder meg positiv og klager på mannen i huset, så det er et godt tegn på at hormonene har får fritt spillerom!

Det merkelige er at jeg allerede kjenner spreng i mage og bryster, trodde ikke det ville merkes så tidlig.

Håper på ni gode måneder uten komplikasjoner og et vellskapt lite nurk!

Gleder meg på dine vegne og er så glad for å få så god info om en vellykket IVF behandling!

Ditt innlegg git håp til alle som trenger litt eksta hjelp til å få barn!

Vennlig hilen

god klumpen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...