Gurine og gulla Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 hei lyst å prøve å spå meg da? når evt barn kommer og hvor mange? jeg 230982 sambo 040382
Håperjo Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Skal prøve, men er nybegynner - så ta alt med en klype salt! Jeg får opp at ting tar/har tatt tid? Jeg får opp at det tar minst 10 pp, men tror det er fra dere startet. Det ser ut som du en gang får får barn i august, det tipper fda fram og tilbake mellom gutt og jente i bildet jeg ser, kan det være tvillinger? Jeg er usikker på om dette blir første gang du får barn, det er vanskelig å tolke. Håper du ikke trenger å vente lenge før dere lykkes!
Gurine og gulla Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2007 oj august, det var lenge til, må jeg vente til august neste år da? vist det er i aug mnd at barnet kommer:) får bare smøre meg med tolmodighet da å håpe den kommer før:) har ingen barn fra før. så tvillinger hadde vært moro:) Men tusen takk for at du tok deg tid:)
Gurine og gulla Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2007 kom nett på at vi skal jo gifte oss i aug 2008... er i allefall det som er planen.... kommer jeg til å gifte meg med stor mage? kommer vi til å utsette eller fremskynde bryllupet, eller kommer ikke babyen(e) før 2009?
Håperjo Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Du må ikke endre bryllupsplaner etter en spådom, som i tillegg er vag! Planlegg bryllupet deres, hvis/når du blir gravid vet du det over 8 mnd før du skal føde - nok av tid til å flytte bryllupet. Jeg føler at du gifter deg som planlagt. Jeg tror du får barn før 2009, men er altså usikker på bla. om augustfødselen blir din første. Er usikker på hvilket år det er, men mener jeg trolig ser fødsel av et barn før den altså. Og ta absolutt all spåing med en STOR klype salt! Ønsker deg alt godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå