Gå til innhold

Noia...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uffuff, i natt drømte jeg at vannet gikk- ti dager igjen til termin! Krise- hjelp... Herregud, tror ikke jeg er klar for dette! Er verdensmester i å utsette ting, men nå er det tydeligvis på tide å pakke bagen :-) hehe, gleder meg- gruer meg!

Ikke lenge til jeg skal ligge på magen- drikke rødvin og røyke minst en 20 pakning på rappen! Hehehe- enda en stund til denslags, men det er iallefall noe jeg savner :-)

Håper ellers at dere har det bra damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, som om jeg skulle hørt meg selv!!!! Jeg har litt mer igjen, 76 dager, men kan nesten ikke vente på den rødvinen og røyken!! Helt dustete, men kommer sikkert til å prøve å røyke igjen.. Får begynne med en stor flaske og veeeldig milde røyk!! :)

Jeg har og en tendens til å utsette ting mest mulig, men dette går jo på en måte av seg selv... Tenker at det er så lenge til termin, men plutselig står jeg der og er like langt på vei som du, og da får jeg nok panikk og angrer som bare søren!!! :)

Skrevet

Tenker at det ordner seg til slutt allikevel- butikken stenger jo ikke selv om jeg skal føde.. litt mer shopping på pappa'n bare og det har han sikkert ikke noe imot :-)

Begynner å bli lei av passiv røyking.. vil røyke selv- jeg vet at jeg er kjempebarnslig, men skal bli deilig å få tilbake kroppen sin! OG en magnum rødvin (selv om det sikkert holder å lukte på korken- hehe)

Du har jo noen flere dager igjen da, men skal love at før du vet ordet av det er du der du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...