Gå til innhold

Langt på vei og strekkmerker??

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er 16år og venter tvillinger som er i 29 uke nå å har termin 5. April..mn har ikke fått noe strekkmerker på magen men litt de andre plassene som ikke er synelige heldigvis..

men er litt bekymra for å få på magen..

så dere som er lengre på vei, har dere fått strekkmerker på mage??

er det også noen hær som ikke er så my eldre enn meg med tvilliger?

Fortsetter under...

Oi, 16 år og snart tvillingmamma! Må bare si gratulerer!

Hvor gammel er faren?

Jeg har ikke fått noen strekkmerker (enda)...Håper jeg slipper unna....Er 21+4 uker idag...Så du har kommet litt lenger enn meg..

Jeg er 26 (27 om et par uker...) så jeg er litt eldre enn deg...Men det er noen her og på nettsidene til babyverden som er 19-23 år...Har ikke hørt noen som er 16, men det finnes sikkert:-)

Lykke til videre ihvertfall, spennende!!

oj,da.....du blir en ung tobarnsmor!

jeg er 23 år og er 32 uker på vei,,,,,har enda ikke fått strekkmerker men har vært veldig nøye på massere med oljer hele tiden og skrubbe+babyolje i dusjen!og heller aldri klø med neglene der det strekker.så det kan ha noe med det å gjøre.

ellers så har jeg hørt at strekkmerker kommer av hormoner og eller er genetisk betinget.har mammaen din strekkmerker så er det store sjanser for at også du får det.

mammaen min har masse strekkmerker selv har jeg ikke fått noen enda,så vi får se!og jeg er stooooor,assa.hehe

Jeg er 19 år og venter tvillinger i mai! Jeg har ikke kommet lengre enn deg, er i uke 22, men jeg har ikke sett noen strekkmerker ennå. Jeg passer på å smøre magen min med krem to ganger om dagen...og ja, det med strekkmerker er hormonelt og genetisk. Så jeg bare håper at jeg slipper strekkmerker altså :)

Annonse

Tusen takk for alle innleggene!

kjenner heller ingen som har tvillinger i min alder så det er ikke så mange å vende meg til når det gjelder akkurat det.

kjæresten er 18 år men blir 19 nå til Mai:)

hørte at det har med genene til min mor å gjøre også hun fikk ikke non heller noe serlig, og hun har fødd 6 unger så

takk hjelpen!!

Hei Åsta,

Utrolig modig gjordt av deg å fullføre tvilling-svangerskap i så ung alder. Av med hatten for deg!

Og jeg kan berolige deg med at det slettes ikke er så mye arbeid som alle skal ha det til - det er aller mest kos!

Ønsker deg og pappan all verdens lykke til videre - og husk: Om noen år vil ikke eventuelle strekkmerker bekymre deg i det hele tatt - da skal du se på dem som hedersmerker!!!!

Hei!

Jeg er 21 og venter eneggede tvillinger i juli.

Da jeg ble gravid tenkte jeg også en del på strekkmerker, men da jeg fant ut at jeg ventet tvillinger, ga jeg med en gan opp håpet på en strekkmerkefri mage. Men det gjorde ikke så mye, for jeg syntes det er så gøy å få tvillinger.

Ønsker deg lykke til!

Positive ting med å få tvillinger som ung er... :)

Det er lettere for kroppen å "bli normal" igjen etter svangerskapet. Man har mer energi til tiden etterpå. Og det er gøy å være ung mor tror jeg.

Ønsker deg en strekkmerkefri mage åsta!

Hilsen Marit

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...