Gå til innhold

Elise78 . hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Hei Elise!

Hvordan er det med deg? Hva skjer?

Godt nytt år foresten!

Med meg er alt bra! Jeg var på 3D ultralyd på mandag og det var kjempemoro! Hu var veldig rolig og sjenert da.. men fikk da noen bilder så vidt ;) Hu skal nok få igjen når hunkommer ut av magen min ja ..hehe

KLem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7841226-elise78-hvordan-g%C3%A5r-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg og godt nytt år ja :)

Jo det går greit med meg....har ikke skjedd så mye siden sist, bortsett fra at jeg har fått vite at enda en av venninnene mine er gravid. Har 2 venninner nå som sluttet på p-pillen henholdsvis 9 mnd og 1 år etter meg (etter de fikk vite at jeg hadde sluttet). De er nå 28 uker og 11 uker på vei...og her sitter jeg :(

TR har vært veldig regelmessig siden jeg spontanaborterte i september, men nå er det 10 dager siden ikm og fremdeles har den ikke komt. Har litt på følelsen at den kommer i helgen...

Er iallefall ikke gravid, det har jeg sjekket ;)

Har en Pergo-kur igjen som jeg skal igang med når jeg får mensen igjen. Skjer det ikke noe da heller, vet jeg ikke hva som skjer videre...

Fikk du målt om du hadde hatt EL etter pergokuren? Det går jo an å ta blodprøver på dag 22 ca, for å finne ut om du har hatt EL. Jeg har tenkt å spørre om det neste gang, og helst UL av eggstokkene også, så hun kan se hvordan eggene ser ut, om de er modne etc.

Det må være kjempegøy å se babyen i 3D !!! Var det priva?? Er det ikke dyrt? Kan tenke meg at dere gleder dere til hun kommer ut nå :))

Jeg kan ikke vente til jeg holder min egen baby i armene :)

Begynner nesten å sippe når jeg tenker på det....hehe.

Jaja, håper alt går bra med deg ellers. Kjekt å høre fra deg igjen :)

Klem

Hei!

Skjønner hvordan du har det.. når alle rundt deg blir gravide. og ikke sliter noe for det :( Kjipt. En ting er ihvertfal sikkert når du bllir gravid. Den ungen kommer til å føle seg virkelig velkommen og ønsket i din armer ;) Og dte kommer til å skje en dag.. du blir jo gravid.

Sykemeld deg om mulig neste gang! Slapp av og ligg i 3 mnd til ungen sitter ekstra godt :)

Fint at TR har vært regelmessig i det siste da. Det er jo et godt tegn, rart han begynte å tulle til nå da.. men men... er vel ikke annet enn å vente å ta tester..

Jeg skjekket ikke om jeg hadde eggløsning med blodprøve nei, men har hørt du kan det ja. Kankje ikke så dumt å gjøre det og ultralyd av eggstokkene. Greit å hvite om du har det da.. er jo ikke sikkert disse testene funker på deg. Var veldig usikker på min test husker jeg.

Det var kjempemoro og se lille Marion leke seg på skjermen i 3D ja :)

Det kostet oss 1000 kr, det var privat ja. Synd vi ikke fikk noe ordentlig fint bilde da.. men fikk da noen som var ok. Kan se om jeg få lagt ut noen bilder fra ultralyden. Gleder meg masse til hun kommer n åja.. men er skummelt og. Har så litenerfaring med barn, så redd jeg ikke skal være god nok og gjøre feil.. uff. Men jeg vet jo at jeg kommer tilå bli en god mor... men æsj.. bort med den teite tanken ;)

Gleder meg til å se mannen min som pappa og.. sukk..

Har kjøpt inn en del stæsj nå.. men barnevogn.. DET er vanskelig å kjøpe.. sukk.

Ellers er alt bra med meg ja.. er litt ensom denne helga da..Mannen min er på kick-off med jobben i Sverige denne helga.. sukk.. Snart får han holde seg hjemme fremover ja.. han SKAL være med når jeg skal føde ja.. :)

Ser du fortsatt driver å slanker deg.. det er bra.. STÅ PÅ!

Jeg har gudselov bare gått opp 3 kg under graviditeten.. er kjempestolt!

(Sorry om jeg har skrevet det før.. uff.. skryter mye av det serru.. hehe)

Aldri hatt sååå stabil vekt som nå jeg.. tror vi pcos`ere har godt av å være gravid jeg.. akkurat som hormonene er i orden da.

Vel.. jeg ønsker deg massssssssssssssse lykke til videre!!

Og neste gang dere skal hoppe i høyet en ukes tid.. så får du piske han mannen din til ikke å kose seg ellers da! Du får rise han litt ;P

hehe

Stå på jenta!!

Kos

Hehe...jeg la faktisk ikke merke til at det sto feil ;)

Het jo Molly78 før, så det er ikke så rart at du blander...*ss*

3 kg opp bare??? Det er jo ingenting. Håper jeg også hadde klart å holde vekten i sjakk hvis jeg ble gravid. Er livredd for å ese enda mer ut.

Har tenkt på det med å ta det med ro de første 3 mnd, men vet ikke om jeg hadde fått sykemelding bare fordi jeg var bekymret for å abortere igjen... Jeg jobber jo 50% på natt og leste en gang om at de som jobbet natt hadde krav på å få jobbe dag dersom de ønsket det. Da jeg spurte gyn om det var "farlig" å jobbe natt når jeg var gravid, fikk jeg til svar at hun aldri hadde hørt noe om at det skulle være det. Tror ikke HUN hadde sykemeldt meg uten videre iallefall...

Jeg får ta det som det kommer. En venninne av meg som er turnuslege, har fått spesialtilpasset turnus, men bl.a. fritak for nattevakter nå etter hun ble gravid, men det er fordi hun er så morgenkvalm. Ikke noe med risiko å gjøre. Håper nesten jeg også blir veldig kvalm, så har jeg en litt bedre grunn til å bli sykemeldt i begynnelsen ;) Liker faktisk bedre å jobbe natt enn dag, så jeg har jo ikke lyst å bytte til dag uten at det er til det beste for barnet...

Skal begynne på pergokur igjen i morgen, så da er det siste forsøk. Vet ikke hva som skjer hvis det ikke funker nå. Blir vel lapp eller prøverør kanskje. Får ringe legekontoret i dag og spørre om det med blodprøver og UL av eggstokkene.

Det hadde vært kjempegøy å se bilder av Marion da!! :))

Du må si ifra når/hvis du legger de ut!

Har skjønt at det er veldig vanskelig med barnevogn ja...hehe. En venninne sa at hun var blitt barnevogsekspert og at jeg bare kunne spørre henne når jeg engang skulle kjøpe... ;)

Tror hun har bestemt seg for en fjorårets modell av Simo (tror jeg det var). Det var den eneste hun fant med en "bag" som var litt bred. Har forstått det sånn at de fleste baggene vanligvis er rundt 30 cm???

Det hørtes jo isåfall utrolig trangt ut!! Vokser vel fort ut av de da.

Nei nå skal ikke jeg mase mer!

Du må ha en strålende dag :)

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...