mamma til yalisa Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Nå har jeg vært forkjølet med kraftig hoste og nysing i en uke. Nøys så kraftig her at begynte å blø på søndagen, men føden mente det kansje var irritasjon. Så da tok jeg det med ro. Nå har jeg siden i går hatt skikkelig mens murring i korsryggen, samt veldig nedtrykk når jeg går. Men kan ikke si jeg kjenner rier? Litt usikker, men har ihvertfall ikke direkte vondt i magen. Kun strammer seg når går, og vondt i ryggen. Jeg hoster fortsatt kraftig, så det føles som at jeg skal sprekke noen ganger. Veldig ubehagelig. Samtidig føles jeg så åpen der nede. Er i uke 35 nå (her på bim), og fortsatt tidlig. Men kan jo være at kroppen er sliten av hostingen. Derfor vondt? Men er det noen som vet om man kan gå i ukes- vis med denne murringen i ryggen? Føler meg helt lammet. Tungpusten pga lungebetennelsen, og vont når går he he. Ser jo ut som en hvalross som puster og peser seg frem
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Har ikke noen viten om det du spør om, men vil bare gi deg en skikkelig god bedringsklem! Synes synd på deg! Håper at lungebetennelsen går over FØR babyen kommer. *******GODBEDRINGSKLEM*******
mamma til yalisa Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 Takk for den. Hjalp litt det he he :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå