Gå til innhold

November: Er dere kvitt magen enda? :0)


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Usj....de to andre gangene har de ekstra kiloene vært borte i løpet av disse 8 ukene....Denne gangen sluttet jeg å røyke også - så jeg liker å skylde på det:0). Har endelig begynt å gå litt turer igjen også tar jeg litt mageøvelser sånn innimellom. Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre :( Her er det mage ennå, ja. Jeg gikk opp 20 kg i sv.skapet 53 til 73, raste ned til 59 i løpet av 4 dager, men der var det full stopp, gitt! Nå skal det sies at jeg ikke har vært flink til å ligge unna søtsaker eller gå turer... Jeg trodde man måtte vente 12 uker med å gjøre mageøvelser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her mangler bare tre kilo til jeg er nede på vekta jeg hadde før jeg ble gravid, men får ikke på meg en eneste av mine gamle bukser. Er ikke egentlig magen som er problemet tror jammen hoftene mine har utvidet seg for jeg får dem jo ikke over rompa! Tviler på at jeg får dem på om jeg kommer ned på samme vekt som før heller for det kan umulig være bare de tre kiloene som gjør det.. men har heller ikke jobbet aktivt for å gå ned heller da. MYE sjokolade..mer enn da jeg var gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la på meg en god del da jeg var gravid- 61- 79 ( hvis ikke jeg passerte 80 de siste dagene), nå veier jeg to kilo mindre enn før jeg ble gravid, men har mye mer hud på magen likevel.... huden er vel generelt slappere over det hele føler jeg, så nå skal jeg begynne med litt øvelser å få strammet opp litt.

 

men kan heller ikke skryte av et alt for sunt kosthold- hverken under graviditeten eller etterpå... så nå er det sjerpings! har gått bra i dag da:) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...