mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 på å få komme til ordinær UL i disse tider? jeg er 17 uker idag, dvs begynne på min 18 uke,skal egentlig på ul neste fredag men siden det er mamma som skal ta den på meg, så skal vi ikke ta den før lørdag---er så spent. føler jeg kjenner noe liv nedi magen...men blir jo likevel litt bekymra...også er vi så spente på kjønnet denne gangen. var jo gutt sist:) får bare bite tennene sammen og holde ut....)thihihi ha en fortsatt fin dag:) klapp på magen og klem fra meg
VinterSol+2 Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 åå, gleder meg masse jeg og! Er også uke 17 i dag, (altså i 18uke) og skal ikke før 5 februar! Her går det fra å være kjempenervøs og tro at når vi ser ULbildene så er det ikke noe der, til å bare glede meg til å kunne bestemme navn på babyen...
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 morro at d er flere om d:) vi får holde sammen i denne tida... thihi ta vare på magen så lenge...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Jaaaa....jeg er i uke 17+6...i BIM står det 19 i dag...merkerlig, men men ....skal på UL neste uke, føler det har tatt såååå lang tid før jeg skulle der!!! Har trippet i maange uker nå jeg =) Kleeem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå