Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?


Smula 80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det kan godt hende...testa ikkje før 3 dager etter IKM eg då.. du trenge ihvertfall ikkje gje opp håpet ennå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det gjorde jeg! Blenda hvitt 12 dager etter el og to dager før ikm, svaaak positiv ikm-dagen og veldig sterk en uke etterop (brukte qiuck response).

 

Jeg klarte jo ikke å vente med å teste til over ikm selv, men det lureste er jo så klart å vente et par dager over ikm (for å unngå "falsk" negativ test eller påvise kjemisk grav som altså ikke blir til noe).

 

Uansett: håpet er ikke ute - lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Litt usikker på hva du mener med IKM, men jeg tok en test den dagen jeg skulle hatt mensen og også en et par dager etter som begge var negative. Jeg testet derimot flere positive tester ca en uke etter dette igjen. Grunnen er at mengden "gravid-hormoner" i kroppen er så liten tidlig i svangerskapet at den ikke alltid gir utslag på graviditets-tester. Prøv igjen om noen dager :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk... Holder håpet litt lenger oppe nå.... Har bare sååååå lyst til å komme med på disse sidene...!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Da er vi flere.. :-) Hadde forventet mens i går og testet negativt..

 

Tør liksom ikke teste, selv om jeg går å tenker på det hele tiden. Er så redd for nedturen hvis den er negativ. Mensen er ikke kommet enda og jeg har noen gravid symptomer. Men tenker at jeg kanskje innbiller meg det litt fordi jeg har så lyst!

 

Tenker at jeg ikke skal teste før lørdag, hvis jeg klarer da... Det er ganske spennende, og fortell gjerne om utfallet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske fersk her i det hele tatt, men dersom det er meg du mente så tenkte jeg meg også en tur inn på "bli gravid" :-)

 

Jeg har da bestemt meg for å ikke teste før i morgen. Hadde IKM onsdag (og testet negativt da), mensen har enda ikke kommet! Men jeg har så forferdelig lange sykluser etter en hormonspiral (42 dager) at jeg vet ikke riktig egentlig når den egentlige IKM dagen er.

 

Ble veldig spent på resultatet ditt og! Håper for deg at det blir positiv telefon!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa den dagen jeg skulle ha mensen og den var negativ. Jeg tok en ny test 5 dager etter IKM og da var den positiv =)

Så du kan være gravid selv om testen var negativ 2 dager før IKM..

 

Lykke til å oppdater oss =)

PS. sender litt støv over til deg jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...