mona83 Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 jippi nå har jeg endelig hørt hjerte lyden . er i uke 15 og føler jeg har ventet i evigheter. hjertelyden var på 162 . føler meg enda mer gravid nå.
gosnut Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Så koselig!! Det en en fantastisk lyd!! Jeg var hos jordmor i dag og vi pleier alltid å sjekke hjertelyden. I dag derimot klarte den lille å sparke bort apparatet 2 ganger!! Enten en beskjeden liten baby eller en ny fotballspiller... Hehe. Fikk tilslutt målt til 144. Lykke til videre!! Det er så masse kjekt å se fram til!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Hei Det er sååå koselig å høre hjertefrekvensen. Da jeg var hos legen i forrige uke, hørte vi skurring innimellom hjerteslagene, da sa legen at barnet beveget seg - så søtt! Frekvensen de gangene jeg har vært hos legen og målt - har ligget på 160-164. Legen har pga dette trodd at jeg får jente - og denne uken fikk jeg bekreftet at legen hadde rett! Prinsessen kommer i juni
#Aurora har tre gutter# Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 koslig det.Litt betryggende synes jeg.Kos deg videre i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå