Gå til innhold

Dette her tar knekken på meg snart!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Hun er 7 mnd, og omtrent umulig å legge om kveldene. Har vært streng med henne, men hun kan grine 1 time 1 1/2 time før hun sovner... Er selfølgelig inne med henne og trøster og styrer, men det virker ikke som det hjelper noe, for hun blir bare enda mer sint når vi går ut. Sånn er hun når hun skal sove på dagen oxo... Helt umulig! Tror ikke hun er overtrøtt, da hun legger seg gjerne 18.30-19 om kveldene...

Om natten er hun våken alt mellom 3 og 7 ganger. Får 1-2 flasker med mme om natta, men hun kan skrike og skrike og skrike... Virker som hun virkelig hater å ligge i senga si... Sover selfølgelig godt i vår seng, som hun gjerne havner etter 2-3 timer med styr om natta.

Hun har alltid vært sånn, men nå vil jeg gjerne snu dette styret, for vi er slite og trøtte, og det er storesøs oxo, som våkner av all gråtingen på natta...

Noen som har tips???

*desperat*

Fortsetter under...

Hmm.. jeg bare tenker... har du fått sjekket ørene hennes? Om hun kan ha ørebetennelse eller noe andre øreproblem?

Lykke til - fra en mamma som også er sliten etter ikke å ha sovet mange timene i strekk gjennom 1 år... OG som alltid ender med en happy baby i senga uttpå natta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...