snuppelure 74 Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Hvordan går det med deg da ? Har dere hatt en fin jul og nyttårsfeiring ? Når har du ikm neste gang ? Jeg har IKM 1 februar Skulle ikke vi slå til sammen nå ingen flere tante besøk i 2007 Ha en flott dag da snuppa Mange klemmer fra
melkekua™ Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Hei! Jeg har ikm imorgen...så dette er spennende! Trodde jeg skulle få tr for noen dager siden, men hun har holdt seg borte!!.... skjønner mindre og mindre...men kan bare være kroppen som har funnet en ny måte å lure meg på. Charten min ser lovende ut, men jeg håper ingenting. Neste ikm dersom tr slår til med et smell er rundt 16-18.februar. Ja, vi slår oss sammen ) Ingen mer tante rød på besøk. Ha en flott dag du også. Klem klem.
snuppelure 74 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 Da skal jeg krysse alt som krysse kan for deg at det ikke kommer noen tante på besøk Nå synes jeg det er deres tur altså Mange klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå