Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Noen som har født på Ahus og som kan dele sine erfaringer rundt det?
Iris9 Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Jeg fødte for 2. gang på A-hus på fredag og jeg har bare positive erfaringer derfra. Flinke og kompetende jordmødre og på barsel er de helt fantastiske - hyggelige og serviceinnstilt. Jeg kan anbefale det på det sterkeste!!!
Freyja Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Hei Jeg fødte på A-Hus 30.12.06 og var der i 5 dager (småen måtte ha lys behandling for gul sott derfor var vi der så lenge) Jeg var kjempe førnøyd med jordmødrene mine (kom rett i vakt skifte) De var helt herlige! Men barsel var jeg ikke så førnøyd med. Følte de ikke hjalp meg noe særlig. Fikk ikke til amming og noen av damene der sa jeg måtte tvinge brystet inn i munnen på sønnen min, mens noen andre sa at det måtte jeg absolutt ikke for da kunne han jo få amme vegring. Ble litt forvirra der ja. Måtte mase litt for å få de til å hjelpe meg med stell etc av knøttet mitt. Dagen før vi reiste måtte vi spørre om hjelp til bad og da måtte vi vente over en time før en gadd og dra seg ut av vakt rommet.Litt skuffende... Men noen av damene der var kjempe flinke husker spes ett navn og det er Rigmor hun var utrolig hjelpsom... Håper du blir mer fornøyd enn meg!!!! Neste gang jeg skal føde skal jeg ha familie rom så mannen min også kan være med! Ellers var det fint på A-hus...... Lykke til!
HMS *endelig mamma* Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Jeg kom hjem fra Ahus på lørdag, og kan ikke få fullrost jordmødre, barnepleiere og gynekologer! Fikk masse hjelp, og masse trøst når ting var litt slitsomme med vesla og mamma fikk hormonsjokk.. :-) Lille gullet vårt fikk litt lavt blodsukker og ting var en smule skumle en periode, i hvert fall for foreldrene, men jordmødrene og barnepleierne var tryggheten selv. Helt skjønne! Har absolutt ingenting å klage på, fikk all den hjelpen jeg trengte og mer til.
rødhette* Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Jeg vil fullrose ahus til de grader! Vi ble tatt såååå godt vare på, på s-12, av de som jobba der! Både lillegutt, pappaen og jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå